CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. október 31., vasárnap

9.fejezet


(Bella szemszöge)


- Nos gyerekek , jövő héten kirándulni megyünk , pontosabban síelni . - csapta össze a tenyerét Mr.Berty . Na , ha valami , hát akkor ez nem hiányzott az életemből . A síeléshez köztudottan hó kell , és a hó hideg , és nedves . Én, pedig se a hideget , se a nedves dolgokat nem szeretem . Erre mit ad Isten ? Síelni megyünk !
Az osztályban mindenki - persze kivéve én , és Edward- ujjongásba tört ki , és halkan duruzsolni kezdtek . Nagyon úgy tűnt , hogy örülnek a kiruccanásnak . Rólam ugyan ez már nem mondható el .

Halkan felnyögtem , mire padtársam értetlenül nézett rám .
- Utálom a havat . - magyarázkodtam , majd unott képet vágtam . Edward elmosolyodott , így mind a harminc két foga kilátszott .
- Elnézést Mr.Berty , de kötelező menni ? - kérdeztem unott hangon . Az idősödő férfi rám emelte tekintetét , majd szigorú pillantást vetett rám .
- Természetesen igen . Semmilyen fajta orvosi igazolást nem fogadok el . A kirándulásra kötelező jönni . - jelentette ki ellentmondást nem tűrő hangon .
Sóhajtottam egyet , majd lejjebb csúsztam a székemben , és fáradtan hajtottam a fejem a hűs padra .
Az utóbbi időkben nagyon nem kedveznek nekem az égiek . Először vámpír támadás , majd még ez . Ami azt illeti , tegnap elég rendesen össze vesztem anyuval és apuval . Természetesen amint haza mentem , letámadtak , hogy miért kellett nekem a hét második felét Alice-éknél töltenem . Sajnos semmi ép kéz-láb magyarázattal nem tudtam elő állni , így maradt a jól ismert rögtönözés . A tanulásra hivatkoztam . Persze , nem hitték el , de nem firtatták tovább a dolgot .
Alice egy újabb vásároló túrát tervez , viszont most határozottan megmondtam neki , hogy én aztán ki nem teszem a lábam Washington határain . Persze , nem esett kétségbe , már is tervezte a legközelebbi nagy áruházak látogatását .
Aztán ott van még nekem ez a pajzs dolog . Cullenék nagy örömmel vállalták fel , hogy megtanítanak ezt a dolgot kezelni . Be kell , hogy valljam , kicsit izgatott voltam . Amikor kiderült , hogy igen is léteznek mesebeli lények , olyan hétköznapinak gondoltam magam , átlagosnak . Erre tessék . Se hétköznapi , sem pedig átlagos nem vagyok . Jó érzés volt , hogy kicsit én is kitűnök , bár lehet , hogy ennek még meg lesz a maga böjtje .
- Hétfő reggel indulunk , Ausztriába . Egy hetes lesz a kirándulás . Természetesen síoktatásban lesz részetek , utolsó nap pedig egy kisebb felmérésben , hogy ki , hogy szerepelt egész héten . Ami a szállást , illetve az utazást illeti , az az , hogy valószínűleg egy szállodában szállunk meg . Egy szobában maximum hárman lehetnek csak , de nem ti választjátok ki a szobatársatokat . Azt még nem tudtuk eldönteni , hogy repülővel , vagy busszal mennyünk . A táv elég nagy , így lehet , hogy maradunk a repülőnél . Persze ezt eldönthetitek ti . Aki szívesebben menne busszal , az kérem jelezze . Továbbá kiosztok néhány papírt , aki még nem múlt el tizenhét , azt megkérem , hogy szüleivel írassa alá . - szakított ki a tanár hangja elmélkedésemből . A fejemet lassan felemeltem , és Edward-ra néztem . Hasonlóan festett , mint én , csupán annyi különbséggel , hogy Ő még ilyen fancsali képpel is hihetetlenül szívdöglesztő volt .
A tanár gyorsan kiosztotta a papírokat , majd megkért , hogy legkésőbb szerdáig hozzuk vissza aláíratva . Miután még néhány tudni valót elmondott , elkezdődött a biológia óra . Az óra hátralévő részét teljes unalomban töltöttem . Teljesen belemerültem a füzetem kidekorálásával , mert még azt sem vettem észre , hogy kicsengettek .
- Bella , nem jössz ? - toporzékolt Edward a padom mellett . Bambán néztem rá , hirtelen azt sem tudtam , melyik bolygón vagyok tulajdonképpen .
- Ja de . Csak elgondolkodtam . - kapkodtam össze a cuccaimat , majd besuvasztottam a táskámba őket . Gyors felkaptam a vállamra a táskám , és már indultunk is a menza felé .
- Bella ! - ordibált utánam Jessica . Hátra fordultam , és láttam , ahogy épp az emberek között furakodik felém .
Még csak ez hiányzott ! - emeltem szemeimet az ég felé .
- Csak azt akartam kérdezni , hogy te jössz-e kirándulni . - kérdezte izgatottan , miután sikeresen áttolakodta magát a fél iskolán .
- Persze . - mondtam kedvesen . Nem akartam megbántani , bár legszívesebben elküldtem volna melegebb éghajlatra .
- Remek . - mondta őszintén . - Gondolom , ma sem ülsz mellénk . - mérte végig Edwardot kocsonyás szemekkel .
- Sajnálom . - próbáltam elegendő sajnálatot sűríteni a hangomba , bár nem nagyon sikerült .
- Hát akkor szia . Ööö , izé ... szia Edward . - makogta ,majd elindult a menza felé .
- Nem értem , miért nem tud leszállni rólam .- morogtam dühösen , majd megindultunk mi is a menza felé .
- Kedvel . És mivel tudja , hogy a diákok felének tetszel , azt reméli , hogy ha veled lóg , akkor talán rajta is meg akad néhány fiú szeme . - kuncogta jókedvűen Edward .
- Szerinted ez vicces ? - kérdeztem kissé dühösen , szembe fordulva vele .
- Neeem ! - rázta a fejét , majd mosolyát megpróbálta elrejteni .
- Komolyan mondom , néha kivisz az idegből . Ilyenkor hiányzik nagyon Sam . - sanyarogtam már a menzán .
- Ki az a Sam ? - állt be a sorba , majd kíváncsian nézett rám .
- Ő a legjobb barátnőm . Ide járt suliba , de .. amikor Jonathan bevésődött belé , Sam átment a másikba . - suttogtam halkan , hogy csak Ő hallja .
- Ja , értem . - motyogta . Megvettük a kajánkat , aztán csendben kullogtunk az asztalunk felé .
- Bella , csodás hírem van . - na igen , Alice mindig így mutatja ki , hogy örül nekem .
- Kitalálom ! Vásárolni megyünk . - ültem le , majd hátra dőltem a székben . Alice mosolya kiszélesedett .
- Ha nem tudnám , hogy ember vagy , azt feltételezném , hogy gondolat olvasó vagy . - csiripelte boldogan .
- Nem vagyok az . Csak ismerlek . - villantottam egy mosolyt , majd felkaptam a tálcámról az almát , és rágcsálni kezdtem . - És hova megyünk ? - kérdeztem két falat között .
- Nyugi , csak ide Kanadába megyünk . - jelentette ki nyugodtan.
Rosszallóan néztem rá , mire felnevetett csilingelő hangján .
- Nyugi , vicceltem .
Megkönnyebbülten lélegeztem fel , majd még egy nagyot haraptam az almámból . Csendben nyammogtam az almámat , bár éhes nem igazán voltam . Mindenki engem nézett , ahogy eszek, természetesen zavarba jöttem , és elpirultam .
- Mi van ? Most miért kell nézni ? - kérdeztem háborodottan , majd letettem a megmaradt almámat a tálcára , utáltam , ha nézik ahogy eszek .
- Úgy eszed , mintha éhes lennél . - jegyezte meg Emmett fülig érő mosollyal .
- Lehet , hogy azért , mert éhes vagyok ? - kérdeztem vissza felvont szemöldökkel .
- De olyan gusztustalan az a piros izé . - mutattak a tálcámon heverő alma maradványomra .

Úgy tűnik , a vámpírok még sem tudnak mindent !

- Alma a neve . - világosítottam fel őket egy ragyogó mosoly kíséretében .
- Az teljesen mindegy . - legyintett Alice .
Pár percig csendben ücsörögtem , közben néztem , ahogy mindenki önfeledten szórakozik az ebédlőben . Hatalmasat sóhajtottam - amit szerintem még a világ másik végén is meghallottak - ,majd visszafordultam az asztalunkhoz .
- Bella , jut eszembe . Te is jössz kirándulni , ugye ? - kérdezte hirtelen Alice csillogó szemekkel .
- Mivel nincs más választásom ...
- Remek . Ugye megengeded , hogy én pakoljam be a cuccokat . - nézett kiskutya szemekkel .
Utálom , amikor ezt csinálja .
- Ha megígéred , hogy nem használod többet a kiskutya szemeidet . - szabtam ki a feltételt . Persze , én még így is rosszabbul jártam , mint Ő .
- Csak ha nagyon vészhelyzet van . - mondta ünnepélyesen . Megforgattam a szemeimet , majd felkeltem , és kecsesen ellibbentem egy kis üveg kólát venni . Éreztem a hátamon mindenki pillantását , de nem törődtem vele . Gyorsan megvettem , majd csináltam egy hátra arcot , és visszasiettem .
- Lesz még órátok ? - kíváncsiskodtam , közben leereszkedtem lassan a székemre .
- Nekem lesz . - mondta Alice és Jasper kórusban , majd panaszosan felnyögtek egyszerre .

Akkor lőttek a tervemnek , miszerint átmegyek délután hozzájuk , és megkérem őket , hogy kezdjenek el tanítani . - gondoltam csüggedten .
- Na most meg miért vágsz ilyen fancsali képet ? - értetlenkedett Emmett .
- Semmi , semmi . - intettem egyet , majd gyors rendeztem arcvonásaimat . Ránéztem az órámra , ami pontosan fél kettőt mutatott . Hmm , talán van még egy kis időm , és leugorhatnék La Push-ba .

- Na jó , én megyek . - pattantam fel hirtelen , mire mindenki rám kapta a tekintetét .
- Én is megyek . Nekem sincs több órám . Van kedved eljönni hozzánk ? - állt fel Edward is . Rosalie helyeslően bólogatott , hogy Ő is benne lenne , ha átmennék.
- Hát nem is tudom .. - haboztam , közben az ajkamat rágcsáltam . Tulajdonképpen az előbb beszéltem meg magammal , hogy le megyek La Pushba . - próbáltam érvelni magamnak , de ez a meghívás olyan csábító volt .
- Rendben . - egyeztem bele , majd megragadtam a tálcámat , és kecsesen elszökdécseltem vele. Mikor visszaértem , Edward már türelmetlenül várt , s indulásra kész volt .
- Akkor mennyünk . - csapta össze tenyerét a nagy maci , majd felpattant Ő is a székről , magával húzva Rose-t .
- Sziasztok . - köszöntünk kórusban Alice-éknek , mire felkuncogtam .
- Sziasztok . Majd mi is megyünk . - villantott egy fogkrém reklámba illő mosolyt Alice . Jasper is kicsikart magából egy "Sziát".
Lassan csoszogtam Edward-ék után a parkolón keresztül . A cipőm csak úgy cuppogott a vizes talajon . Sajnos az eső is szemerkélt , így kénytelen voltam felhúzni a kapucnimat , amin az eső cseppek halkan kopogtak . A cipőm orrát nézve próbáltam lépést tartani a többiekkel , ami elég nehéz volt , tekintve , hogy úgy mentek , mint akit kilőttek a puskából . Dühösen néztem fel a borús égre , minek következtében az esőcseppek rázúdultak az arcomra , és lassan végig folytak azon.
Valahogy , soha nem szerettem az esőt . Bár már megszokhattam volna , hiszen kiskorom óta itt lakok , de akkor is . Emlékszem , hogy amikor még nagyon kicsik voltunk Jake-el , az esőben táncoltunk . Persze utána a szüleink rendesen megszidtak , amiért csurom vizesen estünk be Jake-ék nappalijába . Azóta többet nem próbálkoztunk vele , persze volt egyetlen egy kivétel . Charlie és Billy elakart menni horgászni , és mivel nem volt senki , aki vigyázzon ránk , elküldtek a legközelebbi játszótérre homokozni , vagy akár mit csinálni , csak hogy mehessenek horgászni . Persze , hogy eleredt az eső , és mi viháncolva dagonyáztunk a vizes homokban . Ráadásul még élveztük is , ahogy a ruhánk tiszta sár lesz .
Az emléktől mosolyognom kellett , ami nem volt túl jó ötlet , mert mikor vissza tértem a valóságba , három kíváncsi szempárral találkoztam , akik úgy néznek rám , mintha elment volna az eszem , vagy legalább is nem lennék normális !
- Most meg mi van ? -kérdeztem értetlenül. Azt is észrevettem, hogy amíg én egy egy személyes nosztalgiát tartottam saját magammal , addig valahogy megtettem az utat a kocsimig .
- Már vagy tíz perce bárgyún mosolyogsz , és hiába szólongattunk , nem feleltél . - kacagott Emmett .
- Ja , bocsi . Én csak elgondolkodtam .
- Azt észre vettük . Akkor nálunk találkozunk ? - kérdezte Edward , majd megdobott egy szívdöglesztő mosollyal .
- Aha . - ennél többet nem bírtam kinyögni , még mindig Edward mosolyának a hatása alatt voltam . Lassan beszálltam a kocsimba , majd beindítottam , a fűtést pedig feltekertem , hogy fagyott ujjaim kissé felmelegedjenek . Mikor kinéztem az ablakomon , Cullenék már nem voltak ott , Ők is a kocsijukban ücsörögtek . Emmett hevesen integetett az ablakon keresztül , és gonosz mosoly jelent meg az arcán . Oda fordult Edward-hoz , mire a kocsi már ki is lőtt , engem pedig itt hagyva . Hmm , verseny ? Miért ne ?!- morfondíroztam , majd beletapostam a gázba .
Őrült módjára száguldoztam a Cullen ház felé , közben kedvfokozót is csináltam - azaz zenét -, s így száguldottam az utakon . Mikor már minden reményem elszállt , hogy valaha is útól érem őket , megpillantottam az ezüst színű Volvót az egyik rendőrlámpánál . Gonoszan elmosolyodtam , majd beálltam melléjük a másik sávba . Emmet durcásan kandikált kifelé , és összeszükített szemekkel stírölte végig a kocsim , majd engem . Halkan felkuncogtam , mire csak még mogorvább ábrázolást öltött az arca . Tekintetem vissza révedt a jelzőlámpa felé , s szugeráltam azt , hogy zöld legyen . Edward idegesen túráztatta a motort , akár egy versenyző az indulás előtt . Én is egyre idegesebben markoltam a kormányt, s már félő volt , hogy az ujjaim is eltörnek a nagy erőkifejtéstől . Végül a lámpa csiga lassúan sárgára váltott , majd zöldre , s mindketten kilőttünk . Lehagytam Őket , s már javában kanyarogtam az elhagyatott úton , mikor azon kezdtem idegeskedni , hogy mi lesz , ha megint eltévedek . A visszapillantó tükörben láttam , amint az ezüst Volvó egyre gyorsabban közeledik felém . Még jobban a gázra tapostam - már ha ez lehetséges - s gyors bekanyarodtam a bekötő úton . Kicsit visszább vettem , már csak százötvennel zötykölődtem a sáros úton . A Volvó beért , de megelőzni nem tudott , mivel nem fért el mellettem . Végül megpillantottam a Cullen villát . Sebesen parkoltam le a garázs elé , majd kipattantam a kocsimból .
- Nyertem ! - jelentettem be győzelem ittas hangon . Ők is kiszálltak, mogorva tekintetükkel engem vizslattak . Emmett és Edward durcásan jött felém , Rose pedig fülig érő mosollyal futott mellém . Gyorsan összepacsiztunk , majd kacsintottunk egyet . Tudtam , hogy Rose imádja a kocsikat , a BMW-ket pedig különösképpen .
- Csaltál . - mondták egyszerre , mire felnevettünk Rose-val .
- Már hogy csaltam volna ? - kérdeztem ártatlanul ?
- Úgy hajtottál , hogy nem lehetett megelőzni . - világosított fel Emmett , majd karjait mellkasa előtt összefonta , s úgy nézett rám , mint egy ötéves kisgyerek .
Kinyújtottam rájuk a nyelvem , majd a szemerkélő esőben elkezdtem befelé sietni . Rose gyors lépést tartott velem , majd kuncogva otthagytuk a fiúkat . Vagy is , csak hagytuk volna , ha nem csúszok meg , s vesztem el az egyensúly érzékemet . Gyorsan Rose után kaptam , hátha akkor vissza nyerem az egyensúlyomat , de nagyon balul sült el a dolog . A lábaim kirúgták Rose lábát, majd magammal húzva a lucskos avaron végeztük , nyakig beterítve sárral . A fiúk hangosan felnevettek , mire mérgesen fújtunk egyet . Rose még mindig rajtam fetrengett , én pedig próbáltam rajta fetrengeni . Mikor az ég felé néztem , két alak tornyosult előttünk . Mindketten a hasukat fogták , s a nevetéstől levegőhiányban szenvedtek - na nem mintha nekik szükségük lenne rá - , s igyekeztek nevetésüket csillapítani . Összeszükíttet szemekkel méregettem őket , közben egy terv kezdett körvonalazódni bennem . Szemem sarkából rásandítottam Rose-ra , s láttam , hogy Ő is hasonlóképpen tesz . Egymásra kacsintottunk , majd ártatlan arcot vágtunk , s a fiúk felé fordultunk .
- Jaj , nem segítenétek ? - nyújtottuk a kezünket feléjük . A fiúk pár percig elgondolkodtak , majd mikor bevetettük a kiskutya szemeket , megrántották a vállukat . Edward a kezét nyújtotta felém , Emmett pedig Rose-nak . Még tartottam az ártatlan arckifejezést , majd mikor kezünk egyre közelebb került egymáshoz , gyorsan utána kaptam , s teljes erőmből megrántottam . Edward és Emmett a föld felé kezdett zuhanni , pontosabban Emmett Rose-ra , Edward pedig rám . Edward kezeit előre rakta , hogy tompítsa az esést . Így is megéreztem , ahogy testsúlyával rám nehezkedik . Rose-zal diadalittasan felnevettünk , majd mikor vissza fordultam Edward felé , láttam , hogy engem vizslat gyönyörű aranybarna szemeivel . Ő is csupa sár volt , csak úgy , mint én . Viszont neki csak a ruhája , és a keze .
Na nehogy már ennyivel megússza .- gondoltam , majd sáros kezemmel az arca felé kezdtem közelíteni , s végig simítottam rajta kétszer- háromszor . A sár ellenére is éreztem bőrének selymességét .
- Ez nagyon gonosz volt ! - morogta Edward felettem . Elvigyorodtam , majd fészkelődni kezdtem alatta . A pózunk enyhén szólva félre érthető volt . Úgy néztünk ki , mint aki éppen iszapbirkózik . Nevetve nyomtam Eward arcába még egy adag sarat , majd kihasználva a helyzetet gyorsan felpattantam alóla , s befutottam a nappaliba nevetve .
Bent egy kedvesen mosolygó Esmeé-vel találtam szembe magam .
- Jesszus , mi történt veletek ? - kérdezte ijedten . Hátra fordultam , s láttam , hogy a többiek is bejöttek , s mindannyian nevetnek . Belőlem is kibukott a nevetés .
- Bella elesett . - mondták kórusban , mire rosszallóan néztem rájuk .
- Magammal rántottam véletlen Rose-t , és a fiúk ezt roppant élvezték , úgy hogy gondoltuk , hogy Őket is bevonyjuk a mókába . - kacagtam fel , mire Esmeé is kuncogni kezdett .
- Na , nyomás átöltözni . Most takarítottam . - taszigált minket szeliden az emelet felé . Már kezdtem kétségbe esni , hogy nekem nincs is másik ruhám , mire eszembe jutott , hogy kaptam itt egy szobát Alice-től , és Rose-tól . Mindenki eltűnt az emeleten , majd gyors követtem őket én is . Már csak az volt a baj , hogy elfelejtettem , meik emeleten volt a szobám . Mérgesen kezdtem járni a szobákat . Mikor benyitottam a második emeletre , az első ajtón , Emmettel és Rose-val találtam szembe magam , akik épp.. khm ..
- Jaj , úristen , én .. már itt se vagyok . - mondtam zavartan , mikor Emmett magára kapta a lepedőt , s Rose zavartan nézett felém . Gyors becsuktam magam mögött az ajtót , de még hallottam , hogy Emmett valamit utánam kiabál . Mikor végig jártam a második emeletet , indultam az utolsó felé . Benyitottam a lépcsővel szembeni ajtón , ami nem volt túl jó ötlet . Edward háttal nekem állt , egy száll törölközőben . Mikor meghallotta , hogy ott vagyok , ijedten fordult felém . A hajából csöpögött a víz , ami végig folyt izmos felső testén . A látványtól a nyárom szabályosan csorogni kezdett .
- Úr isten , Bella . Te mit keresel itt ? - kérdezte , majd amúgy is kócos hajába túrt . Most úgy nézett ki , mint egy félisten .
- Én , Én .. én csak nem találom .. a .. a szobámat . - makogtam kábultan . Edward fújt egyet , majd szorosan maga köré csavarta a törölközőt , s megindult felém . Persze , az én fantáziám is szárnyra kapott ezzel együtt . Már épp gondolatban letéptem Edward-ról a törölközőt , amikor bársonyos hangon megszólalt .
- A folyosó végén az utolsó szoba . - mondta , majd kezével a szobám felé intett . Gyors megráztam a fejem , hogy kitisztuljon , majd hátrálva indultam meg arra , amerre útba igazított .
Hamar meg is találtam a szobámat . Mikor beléptem a halványkék szobámba , nagyot sóhajtottam , és bevágtam magam mögött az ajtót . Berobbantam a fürdőbe , majd gyors megnéztem magam a tükörbe . A látványtól még én magam is megijedtem .
A hajamból csak úgy lógtak a sár cafatkák , csak úgy , mint a ruhámból . Az arcom tiszta maszat volt , a ruhám pedig menthetetlenül lógott rajtam . Szemeim csillogtak , akár a gyémánt .
- Remek .- füstölögtem , miközben kihámoztam magam a sáros ruhákból . Ledobtam a fürdő padlójára , majd odébb rúgtam . Majd kimosom , vagy kidobom , mit tudom én . - gondoltam , közben ismét végig mértem magam . Sajnos , a fehérneműm is gallyra ment , abból is csak úgy csöpögött a sár , és a víz . Miután sikeresen levetkőztem , gyorsan megengedtem a forró vizet . Az izmaimat ellazította a víz , s kezdtem kissé lenyugodni . Alaposan kidörzsöltem a hajamból a sarat , s vagy egy egész tusfürdőt elhasználtam , hogy lemossam magamról a sarat .
Két óra áztatás után felfrissülve léptem ki a zuhanyzó alól . Magam köré csavartam egy törölközőt , közben megszárítottam a hajam . Miután szárazra töröltem magam , beviharoztam a gardróbomba valami ruha után . Fél órát matattam valami türhető gönc után , végül egy lila dekoltált felső mellett választottam , aminek a háta kivágott , hozzá pedig egy fekete feszülős farmert húztam . Még gyorsan kifésültem a hajam , felraktam a minimális sminkemet , s siettem is le a nappaliba . Fél úton jutott eszembe , hogy nem húztam cipőt , így gyorsan visszaszaladtam , s az első kezem ügyébe akadó cipőt megfogtam , s felráncigáltam a lábamra .
- Na hát , Belluska elkészült . - mondta csodálkozva Emmett , mikor leértem a nappaliba. Alice és Edward épp sakkozott , Rosalie pedig valami magazint lapozgatott . Emmett és Jasper a kanapén ültek , és baseball meccset néztek .
- Mint látod . - mutattam végig magamon . Levágtam magam Rose mellé , s megkukkantottam , hogy mit is nézeget . Persze , egy divat magazin volt .
- Hmm , ez jól néz ki . - mutattam egy kék kivágott felsőre .
- Igen , de azért ez se rossz . - mondta , majd egy vörös estélyi ruhára mutatott , aminek a háta fűzős volt . Ízlése van , az már biztos . - mondtam magamban elismerően .

Órákig bújtuk a divat lapokat , persze Alice-el , mert megunta a sakkot , és érdekesebbnek találta az újságot . Nem tudom , mikor lettem ilyen divat mániás , de nem is olyan rossz dolog ez. A fiúk nyöszörögve hallgatták végig ábrándozásainkat .
- Na jó , én ezt nem bírom tovább hallgatni . - mondta Emmett , majd elsietett fel az emeletre . Edward se bírta már cérnával , így inkább Jasperrel leültek sakkozni . Mi csak kuncogva élveztük a helyzetet , hogy elüldöztük a fiúkat .
- Héé , te csalsz ! - hallottam meg Jasper felháborodott hangját , amint veszekszik Edward-al . Komolyan mondom , még is mit gondolt , hogy meg tud majd verni valakit , aki kiolvassa a gondolataiból a következő lépést ?
- Nem csaltam . - jött Edward nyugodt hangja .
- De csaltál . - erősködött tovább . A lányok oda siettek , az újságokat a dohányzó asztalra dobták . Én is követtem a példájukat .
- Nem szoktam csalni . - vigyorgott Edward . Ekkor Emmett is megjelent , s beszállt a vitába .
- Ami azt illeti , szoktál . De mi lenne , ha nem lenne meg az előnyöd ? - húzogatta a szemöldökét.
Jaj , rosszat sejtek ! Nagyon rosszat .
- Rendben . Akkor is nyerni fogok . - mondta magabiztosan Edward .
- És ha nem ? - kérdezte Emmett közben gonosz mosoly ült ki arcára . Valamit mondhatott Edward-nak gondolatban , mert megnyúlt a kép , s még fehérebb lett , mint általában . Pedig ez már szinte lehetetlen .
- Rendben . Elfogadom . - rendezte arcvonásait , majd kezet fogott a kis perverz némberrel .
- Bella , tudsz sakkozni ? - fordult most felém egy szívdöglesztő mosollyal az arcán . A szívem meglódult , s eszeveszetten kezdte döngetni a bordáimat .
- Öö , hát nem annyira ...
- Az nem baj . Majd megtanulod . - mondta , majd gyengéden lenyomott a székbe , ahol pár perce még Jasper füstölgött .
Felállította a bábukat , majd merengő képet vágott , s lépett . Az ajkaimat rágcsáltam , s próbáltam a játékra figyelni . Alice és Rose mögöttem állt , és végig szurkoltak , néha még súgtak is . Még így is Edward állt nyerésre , amitől csak még idegesebb lettem , mert tudtam , hogy Emmettel fogadtak valamiben . Aztán Alice súgott valamit , és egyből észre vettem , hogy Edward hibázott . Kihasználtam a lehetőséget , és a bástyámmal sakk-mattot adtam neki . Diadalittasan mosolyodtam el , s elégedetten dőltem hátra a székben .
Edward összeszükített szemekkel nézett , majd Emmett felé fordult , aki kajánul vigyorgott . Szemöldökét húzogatta , majd felém fordult . Gyorsan felálltam , és visszasiettem a nappaliba . Rápillantottma az órámra , ami pontosan nyolc órát mutatott .
- Jesszus , haza kell mennem . - sipákoltam , majd gyorsan felszaladtam a szobámba , és össze szedtem a holmim . Mikor vissza értem a nappaliba a többiektől gyorsan elbúcsúztam .
- Kikísérlek . - mondta Edward , majd sarkig tárta előttem az ajtót . Kecsesen kisétáltam , majd még utoljára visszakiabáltam egy "Sziasztok"-ot . Edward-al csendben bandukoltunk egymás mellett a kocsimig . Az eső még mindig esett , bár inkább a "zuhogott" szót használnám rá . Mikor a kocsihoz értem , hátra fordultam , hogy Edward-tól is elköszönjek .
- Jól éreztem magam . És bocsi , hogy csak úgy rád törtem az ajtót .- szabadkoztam , de azért egy apró kuncogást nem tudtam elfolytani .
- Semmi baj . - legyintett nagyvonalúan . Idegesen a hajába túrt , majd közelebb lépett . Orromba bekúszott az az isteni illata , ami semmi máshoz nem fogható .
- Öhm , nekem most mennem kell . - mondtam lassan , majd megfordultam . Ekkor egy kar vissza rántott , s Edward a derekamnál fogva magához rántott . Arcával közeledni kezdett , majd villámgyorsan lecsapott ajkaimra , s vadul csókolni kezdett . Pár percig csak álltam , s ledermedve hagytam , hogy Edward csókoljon . Aztán , egyre vadabbul kezdett csókolni , s egyre közelebb húzott magához . Halkan felnyögtem , s vissza csókoltam . Nyelvünk vad táncot járt , közben éreztem férfiasságát , ahogy felfelé ágaskodik . Bele mosolyogtam a csókunkba , majd közelebb simultam hozzá . Ekkor Edward kezeit leengedte , majd egy aprócska nyögés kíséretében elszakadt ajkaimtól . Elemi erővel tört rám a hiányérzet , majd ezt követően a józan eszem is utol ért . Csak álltam az esőben , megfagyva , magam elé meredve . Dühösen fújtam egyet , és kinyitottam az ajtót . Edward is felocsúdott .
- Bella , én meg tudom magyarázni , én csak ..
- Nem érdekel . - mondtam dühösen , majd bevágódtam az ülésre . Hangosan becsaptam magam után a kocsit , majd indítottam is . Edward még mindig szabadkozott , de nem figyeltem rá . Elhajtottam mellette , majd ráléptem a gázra , s dühösen száguldoztam a sötétben .

*.*

Másnap borongós napra ébredtem . Fáradtan nyögtem , majd megfordultam a másik oldalamra. Úgy terveztem , hogy még alszom öt percet , de nem számoltam azzal , hogy Alice és Rose-t itt találom , az ágyam mellet , kora reggel . Ijedten ugrottam fel az ágyamba .
- Ti mit kerestek itt ? - háborogtam .
- Csak azért jöttünk , hogy szóljunk , hogy Edward tegnap nem önszántából csinálta .- kezdtek magyarázkodni .
Á , szóval innen fúj a szél . Edward Cullen betoji , és ide küldte testvéreit , hogy mentsék ki . Hát ebből nem eszel .
- Persze , mert valaki biztosan irányította . - morogtam , majd kipattantam , és elkezdtem valami ruha után kutatni , nem törődve Rosalie-val és Alice-el .
- Ne azt , inkább azt ! - jöttek oda mellém , majd kikapták a kezemből a kék pólómat , s helyére egy piros toppot nyomtak .
- Ha nem vettétek volna észre , esni fog , és hideg van . - méltatlankodtam idegesen , de azért a toppot az ágyamra helyeztem a csőszáru nadrág mellé .
- Nem fog esni az eső . És ma kicsit melegebb is lesz , mint általában . - mondta a kis jósnő fülig érő mosollyal .
- Remek . Most , hogy kiveséztük az időjárást , elmegyek zuhanyozni . És nem érdekel , hogy ki miatt csókolt meg Edward . És ha lennétek szívesek , akkor ... - célozgattam , hogy ideje lenne menniük .
- Rendben , rendben . De ne haragudj Edward-ra . - próbáltak puhítani , majd egy gyors körbe nézés után kislisszoltak az ablakomon , én pedig bevágtattam a fürdőbe . Miután lezuhanyoztam , gyorsan felöltöztem , utána pedig bekaptam pár falatot . Anyuéktól elköszöntem , s már siettem is a kocsim felé .
Nem siettem , így lassan zötykölődtem a suli felé . Közben azon gondolkodtam , hogy megbocsássak-e Edward-nak , és hogy van-e jogom megbocsátani neki , hisz én is vissza csókoltam , és nem volt ellenemre a csók .
Valahogy nem jutottam magammal egyezségre , így dühösen fújtam egyet , majd leparkoltam a legközelebbi helyen , ami akadt . Mikor kiszálltam a kocsiból , csodálkozva néztem , hogy egy Aston Martin mellé parkoltam . Nem az volt benne a fura , hogy egy Aston Martin , hanem az , hogy ilyen kocsija senkinek sincs az iskolában . Leesett állal néztem a gyönyörű fekete járművet , majd kinyitódott a volán ajtaja , s egy elképesztően helyes tizenhét év körüli srác szállt ki .

4 megjegyzés:

  1. Jujj Mercii:D:D
    Akis perverz;);)
    Miket irosgatsz???

    Amúgy jóó lett asszony.ŁŁ
    Puszii:Szisz^^

    VálaszTörlés
  2. Szijaa Szisz^^
    Kikérem magamnak , nem vagyok perverz ! "sértődöttfej"

    Köszii , cuppanós puszii :D

    VálaszTörlés
  3. Szia.
    Jaj ez nagyon nagyon tetsett*-*
    Egy vámpír lesz?:O
    Jaj siess*-*
    Vivi

    VálaszTörlés
  4. Szia Vivi ! :)
    Örülök , hogy tetszett *.*
    Hmm , hát majd még meglátom , hogy az lesz-e xD
    Köszönöm a kommentet , puszii :)

    VálaszTörlés