CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. október 16., szombat

7.fejezet

Sziasztok ! Ehhez a fejihez nincs sok hozzá fűzni valóm , csupán annyi , hogy szerintem nagyon nem lett jó :/ A következő fejezetet Alice szemszögéből fogom írni , csak annyi , hogy ugyan ez lesz , csak kicsit tovább haladnak benne az események :D Remélem azért értitek , hogy mire gondolok , de ha nem , akkor majd meglátjátok xD
Na cuppanós mindenkinek :) Ja , és köszönöm a komikat :) Örülnék , ha ehhez is legalább annyit kapnék , mint az előzőhöz . Persze nem muszály ! Na jó , abba hagyom :D
Jó olvasást :)



( Bella Szemszöge)


Edward egyre vadabbul kezdte birtokba venni ajkaimat . Megpróbáltam magamtól eltolni , de egy ügyes mozdulattal egyik kezét a derekam köré csavarta , szorosan tartva ezzel , míg másikat a tarkómra helyezte , hogy ne tudjam elhúzni a fejem .
Végül feladtam a harcot , és nem küzdöttem tovább , hisz lehetetlen lett volna kiszabadítanom magam . A tiltakozásom abba maradt , és viszonoztam Edward csókját , holott tudtam , hogy nagyon nem lenne szabad ezt tennem . Mikor érezte , hogy nem tiltakozok , szorításán engedett egy kicsit .
Ekkor nagy robajjal kivágódott az ajtó .

- Mosolyogjatok a kamerába . - rikkantott fel Emmett , majd hallottam , ahogy kattan valami , és ezt követően felvillant egy fény .
Ijedten kaptuk oda a fejünket , megszakítva a csókot . Valami féle furcsa hiány érzetem támadt ott , ahol nem is olyan rég Edward csókolt . Az ajkaim fájdalom nélkül égtek , sóvárgóan . Edward kezeit leengedte maga mellé , szeme színe ismét vissza nyerte azt az édes karamellát .
Zihálva vettem a levegőt , akár csak Edward , Emett pedig az ajtóban jót derült rajtunk , majd a fényképezőgépet ismét ránk irányította , és elkattintott még egy képet . Éreztem , amint elvörösödök , szemeimet szégyenemben lesütöttem .
- Hát ez valami fantasztikus ! - örvendezett még mindig .
- Edward .. ezt ..
- Megöllek , Emett Cullen . Hogy tehettétek ezt ? - förmedt rá testvérére . Emm jókedve nem csappant meg , talán még jobb is lett , látva testvére dühét .
Nem értettem az egészből semmit . Zavartan kapkodtam a fejemet köztük . Ekkor egy halk morgás szakadt fel Edward mellkasából , és határozottan megindult az ajtó felé, jobban mondva Emmett felé .
- Ugyan már . Te is élvezted . - kacagott tovább , de kezeit védekezően maga elé emelte .
- Ez nem volt vicces . - morogta tovább Edward .
- Na jó ! Valaki elmondaná nekem , hogy még is mi a fészkes fenéről beszéltek ? - háborodtam fel , és mérgesen néztem rájuk .
Edward vett egy mély levegőt , majd felém fordult .
- Az én két drága testvérem nagyon poénosnak találták , ha az érzelmeimet kicsit feldobják , és letámadlak . - motyogta lesütött szemmel , mire mindent megértettem .

Hát persze ! - csaptam a homlokomra gondolatban .

Hisz Jasper befolyásolni tudja az érzelmeket . És mivel ez rajtam nem működik , így biztos Edwardon próbálták ki .
Amint a felismerés szikrája eltűnt , valami más kezdett bennem feléledni . A düh . Mérgesen indultam meg Emmett felé , hogy jól elpáholjam még akkor is , ha vámpír , de mielőtt elértem volna célomat , két kar fonódott a derekam köré , így vissza tartva . A szikrák pattogni kezdtek , és jóleső bizsergés öntött el . Ám ez ebben a pillanatban cseppet sem volt fontos .
- Te fafej ! Még is , hogy voltál képes ilyenre ?! Hogy , mekkora egy bunkó vagy . - ordibáltam , közben próbáltam kiszabadítani magam Edward fogságából . A karokat feszegetni kezdtem , mind hiába . Ezerszer erősebb volt nálam .
- Ugyan már Bella , te is élvezted . - röffent fel Emmett .
- Még , hogy élveztem ? Van róla fogalmad , hogy ha ezt Jake megtudja , ti mind halottak lesztek? - üvöltöttem még mindig önkívületi állapotban .
- De nem fogja megtudni . - vigyorgott még mindig .
- Na , várj csak Emmett Cullen . Csak kerülj egyszer a kezeim közé , az biztos , hogy nem éled túl . - mérgelődtem , majd nagy nehezen , de kiszabadultam Edward erős szorításából . Mérgesen indultam meg az ajtó felé , majd Emmett-hez érve egy szúrós pillantást lövelltem felé , és elsiettem le a nappaliba . Még csak a második emeleten járhattam , de már hallottam Edward ordibálását , ahogy testvérével veszekszik .
Dühösen trappoltam le a nappaliba , ahol Jasper jót derült , Alice szélesen mosolygott , Rose pedig bocsánat kérően nézett rám .
- Ez egyáltalán nem volt vicces . - szűrtem fogaim között , majd feltéptem a bejárati ajtót , és megindultam a kocsim felé . Az eső pont neki állt zuhogni . A sötétben az orromig sem láttam , így folyton a talajt elemeztem , hogy nem-e botlok meg valamiben .
Az esőtől a hajam nedvesen tapadt homlokomra , és hátamra . A hideg esőcseppektől megborzongtam , és sietősre fogtam lépteimet . Mikor elértem a kocsimat , gyors bepattantam a volán mögé , majd indítottam is . A fűtést felcsavartam , a hajamat pedig kikotortam az arcomból . Bekapcsoltam a zenét , max-ra tekertem , és énekelve hajtottam el a Cullen ház elől . Mikor meguntam a lassú tempót , kicsit a gázra léptem . Nem érdekelt semmi , csak egy kicsit felejteni akartam . Elakartam felejteni azt , ami pár perce történt , és azt a személyt , aki iránt olyan különös vonzalmat érzek . Nem szabadna ezt éreznem . Hisz Ő vámpír . Én pedig ember . Ez a kapcsolat sehogy sem működne . És még Jake-ről nem is beszéltem . Ha ezt megtudja - amit mellesleg kétlek- akkor nekünk annyi . Jobban mondva Edward-nak . Engem legfeljebb elhagyna , ami egyébként is bármelyik percben megtörténhet .
Az éneklés bejött . Csak a szövegre , és az útra figyeltem . Talán azt hitték , hogy nem vagyok normális , hisz fülsüketítően hallgatom a zenét , miközben százhatvannal tépek a sötét utakon , és még éneklek is .
Az ég hatalmasakat dörgött , a villámok csak úgy cikáztak az égen , néha gyönyörű lila színbe varázsolta az égboltot . Kiskoromban az ilyes fajta viharokban mindig a takaróm alá bújtam , s reszketve vártam , hogy vége legyen vagy az égszakadásnak , vagy a világnak . Mára már teljesen megszokottnak tűnt .
Észre se vettem , hogy már a ház előtt parkolok , és csendben ülök az autóban . Nem igazán emlékeztem sem az útra , sem pedig arra , hogy mikor kapcsoltam ki a zenét . Az esőcseppek hangosan kopogtak a szélvédőn . A vihar erősödött , így ideje volt kiszállnom végre , és besietni a házba .
- Szia . Hát te merre voltál ? - kérdezte jó édes apám , miután berobbantam a nappaliba csurom vizesen .
- Csak egy barátnőmnél .
- Ilyen sokáig ? - húzta fel gyanakvóan a szemöldökét .
Istenem , miért ? Eddig soha nem kérdezősködtek . Miért most kell elkezdeniük ?
- Ahha . Elbeszéltük az időt . - rögtönöztem , közben megváltam a vizes cipőmtől , majd felindultam a szobámba , hogy a többi ruhámat is levehessem magamról .
- Várj csak Bells . - kiabált utánam .
Ez nem lehet igaz ! De most komolyan . Mi rosszat követtem el ?
- Igen ?
- Mostanában olyan furcsa vagy . Van valami ,amit elszeretnél mondani ? - faggatózott tovább .
- Még is mit ? Nem értem , mire gondolsz apu .
- Nem is tudom . Feltűnően sokat vagy itthon , már nem mintha zavarna .. csak ..
- Nyugodj meg , nincs semmi bajom . De ha nem baj , most felmennék átöltözni . Na jóét . - vágtam a szavába sietősen , majd kettesével szedve a lépcső fokokat megindultam a szobámba .

*.*

Másnap reggel kissé fáradtan ébredtem . Az éjjel nem bírtam aludni , mert akárhányszor lehunytam a szemem , mindig egyre valószínűtlenebb képek peregtek le , s mindig felriadtam az eső kopogására . A legnyugtalanítóbb álmom viszont annyira valósnak tűnt !
Már magam sem emlékszem , hogy tényleg felkeltem-e , vagy azt is csak álmodtam ..viszont arra tisztán emlékszem , hogy amikor felriadtam , a szobám másik feléből egy sötét alak körvonalazódott ki . Az utcáról beszűrődő halvány fénytől nem láttam tisztán sem az arcát , sem más egyebet . Kissé megijedtem , de mire kettőt pislogtam , az árny eltűnt , így biztosra vettem , hogy csak álmodom . De most nem vagyok benne annyira biztos .
Tanácstalanul sóhajtottam , és elvonszoltam magam a fürdőig . A paranoiám egyre rosszabb lesz . Talán el kéne mennem orvoshoz , vagy hasonló .
A forró zuhanytól kissé felébredtem , így megbizonyosodtam róla , hogy az alakot csak álmodtam . Ugyan ki akarna hajnalok hajnalán belopóznia szobámba ?

Miután kész lettem a fürdői teendőimmel szárazra töröltem magam , é felkapkodtam magamra a ruháimat . Mivel hideg volt kint , ezért kénytelen voltam meleg cuccban menni . Egy farmert húztam , és egy lila hosszú ujjút , egy fekete torna csukát , és egy fekete dzsekit . Megragadtam a táskámat , és siettem le a konyhába . Gyors bekaptam egy szendvicset , aztán elindultam suliba. Az utak kissé csúsztak a tegnap esti eső miatt , ezért a szokásosnál lassabban és óvatosabban vezettem . Mivel nem repesztettem az ébredő városon keresztül , feltudtam mérni a tegnap esti vihar okozta károkat .
Az út melletti kis erdőből több fát kidöntött , néhol az utakat is betakarva . A fákról a falevelek eltűntek , az úton több falevél volt , mint a fákon .
Végül nagy megkönnyebbülésemre baleset nélkül gördültem be a suli parkolójába . Az első szabad helyre leparkoltam , nem nézve , ki mellé állok a kocsival . Épp leakartam állítani a motort , amikor megláttam , hogy tulajdon képen kinek a kocsija mellé parkoltam . Azonnal kitolattam , és másik hely után kutattam . Csüggedten vettem észre , hogy a másik szabad hely sokkal rosszabb helyen van , mint az előző volt . Gyors felmértem a választási lehetőségeket , majd a kevésbé halálos személy mellé parkoltam le végül . Mikor kiszálltam , azonnal elkezdett felém pattogni Alice .
Talán inkább Edward mellé kellett volna állnom ? Meglehet .
- Szia . Tegnap olyan hamar elmentél . Köszönni sem tudtam neked . - szomorkodott , majd gyorsan adott egy puszit , és megölelt .
- Sajnálom . Csak mérges voltam . - hajtottam le a fejem .
- Megértelek . Jut eszembe . Megnyugodhatsz ! Edward addig püfölte Emmett-et amíg az ki nem törölte a képeket . - kacagott fel csilingelő hangján .
- Ez igazán megnyugtató .
- Ahogy látom , nem dobott fel a hír . - mosolygott szélesen .
- Dehogy nem ! De Emm azért túl élte ?
- Talán nem látod ? - szólt a hátam mögül mosolygós hangon . Megpördültem tengelyem körül .
- Úr isten ! Ne hozd rám a frászt . - dörrentem rá .
- Ugyan már . Eszem ágában sincs . - kacsintott rám , mire szélesen elmosolyodtam . Tulajdon képen már nem is haragszom sem rá , se Jasperre . Attól függetlenül még mindig szégyenlem magam , hogy tegnap olyan bután viselkedtem . Most vajon mit gondol rólam Edward ?
- Bella , van egy jó hírem ! - rázott ki Alice hangja a gondolataimból .
- Jaj , ne . Ez nem jelent semmi jót . - ha Alice számára jó hír , akkor nekem az ellenkezője .
- Ne legyél ilyen . Ha megtudod , te is majd kiugrasz a bőrödből .
- Azt kétlem . - dörmögtem .
- Ma megyünk vásárolni . Hát nem csodás ? - visított fel , majd tapsikolni kezdett .
Valahogy éreztem , hogy ezt akarja közölni velem .
- Ma ? Nem lehetne máskor ? - nyafogtam fáradtan .
- Nem . Ma megyünk , és kész . - mondta ellent mondás nem tűrően .
- Rendben . Ha túl élem a mai napot , akkor elráncigálhatsz . Ígérem .
- Nagyon helyes . Emm , te is jössz ? - fordult felé kíváncsi tekintettel , mire Emmett ha lehet , még sápadtabb lett , mint általában .
- Nem . Ööö ... mára programom van ... inkább megyek is . - fújt vonulót , majd elbukdácsolt a parkoló másik felébe . Nem akartam oda nézni , de tudtam , hogy elkerülhetetlen lenne a találkozásunk Edwardal . Nagy nehezen tekintetemet ráemeltem , majd szomorúan lestem minden rezdülését . Ő is engem nézett aranybarna szemeivel . Gyors lesütöttem a szemeimet , majd visszafordultam az energia bombához , várva , mikor robban .
- Rosalie is jön ? - kérdeztem , csak hogy eltereljem gondolataimat Edwardról . Komolyan , ez már beteges . Nem , nem is beteges , szánalmas . És lassan már az is szánalmas , hogy szánalmat érzek magam iránt .
- Szerintem igen . Ő sem hagyna ki egy vásárlást sem .
- Remek . Akkor legalább annyi vigaszom van , hogy nem egyedül fogok szenvedni . - vidultam fel .
- Ez nem volt szép . - szegte fel az állát .
- Tudom . De én most megyek . Akkor suli után ? - indultam meg . Alice bólintott , majd eltáncolt testvérei felé . Járása légies volt , irigylésre méltó .

A nap további része teljes unalomban telt . Az órákon nem nagyon figyeltem a tanárra , sokkal érdekesebbnek találtam a kusza gondolataimat , amiket ki kellett bogoznom . Ha akartam volna , akkor sem tudtam volna figyelni .

Megkönnyebbültem , amikor kicsengettek az ötödik órámról . Gyors össze szedtem a cuccaimat , aztán már rohantam is a menza felé . Persze az első dolgom mikor beléptem a menzára az volt , hogy Edwardot kerestem . Mikor megtaláltam szemeimmel , a szívem ismét hevesen kezdett dobogni , amitől én elpirultam , mert tisztában voltam vele , hogy Ő is , és testvérei is hallják . Lesütött szemekkel indultam meg a pult felé . Ekkora falba ütköztem , legalább is azt hittem , mert kemény volt , és hideg . Amint nekiütköztem Edwardnak , kilibbentem az egyensúlyomból , és a padló felé kezdtem zuhanni . Kezeimet reflex szerűen nyújtottam előre , szemeimet pedig becsuktam , és vártam , hogy a padlón elterülve végezzem . De nem így történt . Éreztem , amint két hűvös kar után nyúl , és megragad , mielőtt még elesnék . Ahol hozzám ért , a szikrák pattogni kezdtek , kellemes bizsergő érzés fogott el .
Kinyitottam a szemeimet , de kissé megijedtem , mert közelebb volt az arca , mint hittem volna.
- Bella , jól vagy ? - kérdezte ijedten . Édes lehelete cirógatta az arcomat . Az illata teljesen elbódított , azt sem tudtam , hogy tulajdon képen melyik bolygón vagyok , csak lebegtem valahol a fellegek között .
Várakozó teljesen nézett rám , ívelt szemöldökét pedig felhúzta . Ekkor ugrott be , hogy tulajdon képen még mindig a karjai között vagyok , és a válaszomat várja .
- Persze . Semmi bajom . Csak megijedtem . - kezdtem el mocorogni karjai között . Bár , cseppet sem volt ellenemre ez a póz . Sőt . Kifejezetten tetszett is .
- Sajnálom . Nem akartalak megijeszteni . - engedett el , mire nekem ismét hiány érzetem támadt , csak úgy mint tegnap . Csak most annyi volt a különbség , hogy a menza kellős közepén állunk , s minden kíváncsi szempár ránk szegeződik .
Szégyenlősen lesütöttem a szemeimet , s éreztem , hogy elpirulok .
- Tulajdon képen csak azért jöttem , hogy megkérdezzem , hogy ma is oda ülsz-e mellénk . - mondta bársonyos hangján .
Az ajkamba haraptam , és igyekeztem kontrolálni az érzéseimet .
- Öhm ,persze . - néztem fel barna szemeibe , amik megcsillantak . Halványan elmosolyodtam , mire Ő megdobott egy szívdöglesztő mosollyal .
Vettem magamnak egy pizzát , és egy kis üveg Colát . Edward csak egy salátát kért , mivel úgy sem fogja meg enni . Oda battyogtunk a többiekhez , közben magamon éreztem Edward átható pillantását . Próbáltam róla nem tudomást venni , de elég nehezen ment .
- Bella , meg van , hogy hova megyünk . - örvendezett Alice amint leültünk .
- Igen ? Örülök , hogy engem is megkérdeztél . - húztam a számat , majd bele kortyoltam a colámba .
- Tudom . De szerintem ez az ötlet neked is tetszeni fog .
- Akkor ki vele . - intettem felé , majd haraptam egy nagyot a pizzámból .
- Seattlell-be . Hát nem nagyszerű ?
- Olyan messze ? Akkor tuti , hogy nem érünk vissza holnap reggelre se . - tiltakoztam fejrázva .
- Ó , dehogy nem . Mivel az ajándékommal megyünk . - kacagott fel vidáman .
- De az olyan messze van ! - kezdtem el nyafogni , hát ha meggondolja magát , és inkább Port Angeles mellett dönt .
- Annyira nincs . Két óra alatt simán vissza érünk . - hajtotta az igazát . Beláttam , hogy hiába is próbálom meggyőzni , nem fog menni . Így felkerült a " Alice legrosszabb és legbosszantóbb tulajdonságai " listámra a makacssága , és elszántsága . Ebben legalább hasonlítunk . Mind a ketten makacsok vagyunk .
- Rose , te is jössz ? - néztem rá kérlelő szemekkel . Talán ha Ő is jön , akkor letudja foglalni a kis pukkancsot .
- Persze . Már megbeszéltük Alice-el. - mondta biztatóan .
- Emmett ?
- Belluska ? Beverted az előbb a fejed ? Azt hittem Edward elkapott , de lehet , hogy csak képzelődtem , mert akkor nem kérdeznél tőlem ilyen dolgokat . - rémüldözött .
- Nagyon vicces , mondhatom . - morogtam , majd elfogyasztottam a maradék pizzámat , és lehajtottam egy kis Colával .
- Tényleg , olyan hősies volt Edwardtól , hogy elkapott . - kuncogott fel .
Már vártam az eféle megjegyzést , így meg sem lepődtem rajta .
- Na ja . Te biztos hagytál volna elterülni !
- Dehogy is ! Csak én nem a derekadnál kaptalak volna el , mivel nős ember vagyok . - karolta át büszkén Rose-t , majd a nyakába csókolt .
- Emmett ! - dörrent rá Edward mérgesen .
- Most mi van ? Ez az igazság .
- Nem . Ez nem igaz . - tiltakozott Edward . Emmett felhúzta a szemöldökét , s kérdőn nézett Edwardra .
- Abba hagynád ? - sziszegte mérgesen , majd felpattant az asztaltól , s elviharzott a kijárat felé . Bambán bámultam utána , mert nem értettem , hogy még is mi a baja .
- Hát ezt meg mi lelte ? - fordultam vissza feléjük . Emmett kajánul elvigyorodott .
- Semmi . Csak gondolom nem tetszett neki amit mondtam . - vonta meg a vállát .
- Menny utána . - tátogta Alice némán .
Pár percig még tanakodtam magamban , aztán lassan felálltam , és Edward után iramodtam . Nem volt könnyű dolgom , mert ahogy kiléptem az udvarra , a diákok seregétől nem nagyon lehetett látni semmit . Határozottan indultam meg a tömeg felé , hogy áttörjem magam rajta . Végül sikerrel jártam , s már láttam is Edwardot , ahogy félisten módjára hátát neki dönti ezüst Volvójának , s kezeit összekulcsolja mellkasa előtt .
Most komolyan , az ilyes fajta szépséget büntetni kéne !

Mély levegőt vettem , majd lábaim akaratom ellenére indultak meg felé . Nem nézett rám , inkább a cipőjét fixírózta . Az eső szemerkélni kezdett , de nem húztam fel a kapucnit . Minek ? Úgy is eláznék .
- Miért rohantál ki olyan gyorsan ? - kérdeztem , mikor már elég közel voltam hozzá . Bár ha a parkoló másik végéből kérdezném , akkor is meghallaná .
- Emmett felidegesített . És mivel nem akartam mindenki előtt letépni a fejét , úgy gondoltam , hogy inkább kijövök .
- Értem . -dőltem neki én is a Volvójának , s csendben figyeltem gyönyörű arcát . Látszott rajta , hogy valamin nagyon gondolkozik , de nem mondott semmit .
- Figyelj ,Bella . Sajnálom , ami tegnap történt . Nem szabadott volna ..- szabadkozott lehajtott fejjel .
Ugyan nem mondta ki konkrétan , hogy mire is gondol , de én tudtam , hogy a tegnapi csókunkra gondol , ami nekem maga volt a mennyország . Sejtettem , hogy előbb vagy utóbb ezt meg kell beszélnünk , de azt nem , hogy ilyen hamar . Pár percig csendben kerestem valami választ , amivel szolgálhatnék .
Edward felemelte fejét , s szomorúan nézett rám . Valószínűleg arra a következtetésre jutott , hogy haragszom rá . De még is , hogy juthatott erre a valószínűtlenségnek tűnő butaságra ? Hisz , ha haragudnék rá , akkor nem jöttem volna utána .
- Megértem , ha most haragszol .. és nem akarsz látni ... - folytatta , de a szavába vágtam .
- Nem haragszom . Tudom , hogy Jasper csinálta ... és ... - nem tudtam befejezni a mondatot . Még sem vallhatom be neki , hogy mit érzek . Hisz akkor kinevetne . És Jake is ott van nekem .
- És ? - szökött magasba a szemöldöke .
- És az én hibám is . Hisz vissza csókoltam . - szegtem le a fejem , mert elpirultam . Remélem , nem vette észre , de erre elég kicsi az esély , tekintve , hogy vámpír .
- Sziasztok lurkók .Na mi a helyzet ? - jött oda Emmett , így megmentett a kínos beszélgetéstől . Hálásan néztem rá , de Ő nem igazán értette , hogy miért is . Nem számít . A lényeg , hogy én tudom .
- Még csak te hiányoztál .- motyogta Edward , majd ellökte magát a kocsitól , és beszállt a volán mögé .
- Ez még mindig mérges ? - mutatott Edwardra .
Bólintottam egyet , mire összecsapta a tenyereit , és elégedetten elvigyorodott .
- Remek . Akkor ma már meg is van a délutáni programom . - villantott egy mosolyt , amitől mind a harminckét foga kilátszott .
- Szerintem ez nem vicces . Miért kellett feldühíteni ? És , egyáltalán , mivel dühítetted fel ? - tettem csípőre a kezem .
- Az nem lényeg ! Nem árulom el a titkom , különben kihasználod , és úgy már nem bulis . - vihogott fel .
Dühösen fújtam egyet , majd kikotortam az arcomból a nedves hajam , ami teljesen oda tapadt.Közben Alice és Rose is befutott , Jasper pedig kedvesét karolgatta . Alice a kapucniját a fejére húzta , csak úgy , mint Rose .
- Bella , akkor négyre gyere át , rendben ? - kérdezte Alice .
- Persze . Ha nem tévedek el megint . -húztam el a számat , mire Alice és Emmett hangosan felnevetett .
Alice gyors puszit nyomott az arcomra , majd elviharzott a tűzpiros BMW felé , Rose pedig követte .
- Szia Bellus , aztán jó legyél ! - intett Emm ,majd beült Edward mellé .
- Szia . - biccentett Jazz is .
- Sziasztok .- motyogtam , majd sietősen eltipegtem a kocsim felé . Alice és Rose már sehol nem volt .


Haza érve egyből a konyhát céloztam meg , majd éhes szemekkel kezdtem keresni valami ehetőt . Össze dobtam egy szendvicset , amit a konyha pulton kezdtem el majszolni . Még a felénél sem jártam , mikor a bejárati ajtó nyitódott , és jó édes apám lépett be rajta tetötől talpig egyen ruhában .
- Szia Apu . Hát te? - ugrottam le a pultról .
- Csak néhány iratért jöttem . Aztán megyek is . Ja , és Bells . Ma későn jövünk haza anyáddal . - jelentette be , majd felsietett a szobájukba . Válaszolni sem volt időm . Amíg fent matatott , megettem a szendvicsem , és megvártam , míg leér .
- Na , akkor megyek is . Szia . - indult meg az ajtó felé , de gyorsan megállítottam .
- Várj egy kicsit . Én ma vásárolni megyek . Alice-el , a barátnőmmel . Nem tudom , mikor érek haza .. - kezdtem , de Charlie leintett sietősen .
- Rendben . De nekem mennem kell . Szia kincsem . - mondta , s már ott sem volt .
Jót beszélgettünk ! - gondoltam , miközben felsiettem zuhanyozni , és átöltözni .

Egy kék kivágott felsőt vettem fel , és egy fekete csőszárú nadrágot . A hajamat lófarokba kötöttem , miután alaposan kifésültem . Sminket nem raktam fel , mert az eső úgy is csak lemosná . Még csak három óra volt , gondoltam , addig megnézem az üzeneteimet . Gyors átfutottam őket , majd ugyan azzal a lendülettel töröltem is . A fele hirdetés volt , s még ehhez hasonló baromságok . Annyira felmérgesedtem , hogy a laptopot még csak kikapcsolni sem voltam hajlandó , hanem csak simán össze csuktam .
Kikaptam egy dzsekit a gardróbomból , egy hozzá illő táskát , s szaladtam le a földszintre . Írtam egy üzenetet , hátha apu nem figyelt rám , és még a végén mérgelődni kezdenének . Miután jól látható helyre raktam a cetlit , bezártam a házat , s futó lépésben tettem meg a kocsimig az utat .

Hál' Istennek most már könnyebben találtam meg az utat , bár kétszer majdnem eltévedtem , de az még hét betű .
Alice már nagyon várhatott , mert amint leállítottam a kocsit , már az ajtóban toporzékolt felöltözve . Mosolyogva átszeltem a füves területet , majd mikor oda értem , izgatottan mosolyogtam . Úgy látszik Alice szokásai ragadósak .
- Rose hol van ? - léptem beljebb , miután köszöntem a kis manónak .
- Fent van , mindjárt jön . - pattogott el a konyha felé , miután leültetett .
Mikor vissza ért , három arany színű kis micsoda csillogott a kezében . Istenem ! Mond , hogy ez nem az , amire gondolok . - fohászkodtam , de sajnos imám süket fülekre talált .
- Mond , hogy nem akarod mind a hármat használni !- nyögtem fel fájdalmasan .Lelkem mélyén reménykedtem , hogy a válasz nem lesz , de ez a remény hamar szerte foszlott , mikor Alice arcán gonosz vigyor terült el .
- Oké , indulhatunk . - robogott le a lépcsőn Rose .
- Akkor mennyünk . - álltam fel én is , majd az ajtó felé sétáltam . Alice és Rose gyors elköszöntek férjeiktől , majd követtek kifelé .
- Oké , melyik kocsival megyünk ? - néztem a három autóra , ami kint parkolt . Mármint Rose tűzpiros BMW m3-asa , egy gyönyörű sárga Ferrari , valamint az enyém .
- Természetesen az enyémmel . - mondta Alice büszkén , majd elsétált a Ferrari-ja felé . Gyors beszállt , s kérdőn nézett ránk . Sóhajtva indultam felé , Roseval a nyomomban .
- Most komolyan . Muszály ilyen kocsival menni ? Az enyém vagy Rose-é miért nem jó ? - fészkeltem be magam hátra .
- Mert ez gyors , és hamar megfordulunk . - magyarázta , közbe pedig beindította a motort .

Az autó út jobban telt , mint hittem volna . Az egészet végig fecsegtük , jókat nevettünk , így jobban megismertük egymást . Rose nem is volt olyan vészes , mint azt hittem . Kedves Ő , a maga módján . Nem olyan közvetlen mint Alice , de nem is egy rémes hárpia , mint azt gondoltam . Alice természetesen ahogy ígérte , hamar oda értünk , tekintve , hogy kétszázzal tépett az utakon . Néha halál félelmem támadt , amit szóvá is tettem , de ilyenkor csak felnevettek , és megnyugtattak , hogy sokkal jobbak a reflexeik , mint egy átlag embernek . Az igazat megvallva ez nem igen nyugtatott meg , egyrészt mert az út csúszós volt a sok eső miatt , de végül is egyben oda értünk .
- Na végre . - lélegeztem fel , mikor Alice egy hatalmas bevásároló központ elé leparkolt .
- Csak nem untad az utat ? - fordult hátra Rosalie .
- Nem . Csak féltem , hogy balesetet szenvedünk , vagy is szenvedek . - helyesbítettem .
- Ugyan már . - legyintett Alice nem törődöm módra , közben pedig kiszállt .

5 óra múlva , Alice kínzása után :

- Na jó , én innen nem moccanok . - huppantam le egy padra , majd fáradtan dőltem hátra .
Alice az utóbbi 5 órában boltról boltra járt , ráadásul minden egyes ruhát felpróbáltatott velem , aminek csak a felét vette meg . Persze , minden boltban egy kisebb vagyont fizetett , és még örült is .Úgy a harmincadik bolt után kezdtem el feladni, de csak most értem rá leülni öt percre , mivel a kis zsarnok folyton nyaggatott , hogy siessünk. Siettem , de úgy látszik , nem eléggé .
- Jaj , Bella . Ne mond , hogy elfáradtál . - ült le mellém Alice és Rose .
- Pedig mondom . Komolyan , ráadásul éhen halok . - tettem a kezem korgó gyomromra .
- De én még be akartam menni pár boltba . - mondta csüggedten .
- Alice . Hisz már mindegyikben voltál !
- Igen . De megláttam még egy két jó ruhát .
- Azt ígérted , első alkalommal kíméletes leszel . - néztem rá vádlóan . Rose felkuncogott , Alice pedig merengő képet vágott .
- Egyezzünk meg . Te kiviszed a csomagokat , mi addig benézünk még egy helyre . - ajánlotta nagylelkűen a lehetőséget , én pedig kapva kaptam az alkalomra . Össze szedtem az összes szatyrot , majd kiindultam a parkoló felé . Oda kint már teljes sötétség uralkodott . Sok fény nem volt , a vastag felhők eltakarták a holdat . Néhány lámpa pislákolt halványan , minimális fényt adva .
Az idő hideg volt , a csípős szél az arcomba fújt . Szorosan össze húztam a dzsekimet a mellemen , hátha kissé felmelegedek . Az eső már nem esett , de az út így is csúszós volt , ezért kétszer majdnem el is csúsztam , míg nem harmadszorra sikerült is .
- Ó , hogy az a .. - szitkozódtam , majd felvakartam magam a hideg útról . A nadrágom csurom víz és kosz lett . Remek . A tenyeremet pedig felhorzsoltam , amiből elkezdett szivárogni a vér . A rozsda szagú ragadós folyadék szagától hányingerem támadt . Gyorsan elsiettem a kocsiig , majd bepakoltam a cuccokat . A kezemet törölgetni kezdtem egy zsepivel , amiből idő közben egyre erőteljesebben folyt a vér . Kezdtem szédülni , és émelyegni . A gyomrom liftezni kezdett .
Amikor megfordultam , hogy besietek lemosni a vért , egy alak tornyosult előttem . A fején egy sötét kapucni volt , így nem láttam tisztán arcát . Ijedtemben ugrottam egyet , és már sikításra nyitottam a számat , mikor az idegen a tenyerét a számra tapasztotta . A kapucnija hátra esett , így tisztán láttam az éhesen csillogó vörös szemeket .

A szívem azonnal meglódult , s eszeveszetten kezdtem kapálózni kezei között . Semmire nem mentem , csak annyit értem el , hogy a kezem és lábam fájni kezdett .
- Ez maximum csak neked fáj . - suttogta kellemes hangján . A nyakamhoz hajolt , s orrával finom simogatni kezdte azt , közben mélyeket lélegzett . A szorítása egyre erősebb lett , csak úgy mint a szívem hangos verdesése is a mellkasomban .
Nekem végem van ! - ordítottam magamban , és keserves sírásban törtem ki . A könnyem megállíthatatlanúl hullni kezdtek , mire a támadom gonoszan elmosolyodott . Úgy látszott , nagyon elégedett magával .
- Nem fog fájni ! Gyors leszek . - kacagott fel , mire én ütni és rúgni kezdtem ott , ahol értem . Nem érdekelt , ha csupa kék zöld foltos lesz a kezem , semmi nem érdekelt , csak szabadulni szerettem volna .

Aztán minden gyorsan történt . A támadom elengedett , és vagy száz métert repült , mire földet ért egy kocsin . Az idegennek semmi baja nem lett , a kocsiról már nem mondható el ugyan ez .

Nem értettem , hogy mi történt . Ahogy elnéztem , Ő sem értett belőle túl sokat . Rémülten néztem , amint talpra áll , és megindul felém . Ekkor végre felocsúdtam , és vissza felé kezdtem rohanni az áruházba . Nem volt valami nagy szerencsém , mert még csak a feléig sem értem el , mikor éreztem , hogy hátulról megragad , és a parkoló másik irányába hajít . A földre rogytam , mint valami rongy baba , és tehetetlenül vártam a halált , ugyan is biztos voltam benne , hogy az következik . A fejem szörnyen fájt , csak úgy mint a lábaim , és a kezeim . Moccanni sem volt erőm , de nem is akartam .Az utolsó emlékem az volt , hogy láttam , amint gonosz vigyorral az arcán közelít felém . A szemhéjaim elnehezültek , mintha csak ólomból lennének , majd szép lassan elragadt az a jól ismert sötétség , és csak lebegtem , mert nem fájt semmim .

5 megjegyzés:

  1. Ember...ez g**i jóó volt:D:D
    Mi lesz Bellával?
    és ki v. mi hajitotta hátra vagy mi történt??hm?
    Mikor jön a friss??:D:D
    Be vagyok zsongva..ÁÁÁÁ

    Pusziii:Szisz^^

    VálaszTörlés
  2. Szia drága Szisz^^ !
    Huu , megnyugodtam , hogy tetszett ! Azt hittem , hogy nem fog :S És neaggódj , hamarosan minden kifog derülni ;) Csak türelem kell hozzá , remélem van olyanod xD
    A következőt még én sem tudom , hogy mikor jön:D Majd meglátom , de ígérem , hogy sietek :) Köszönöm , hogy olvasol , és rendszeresen komizol :)
    Puszi,Trixy :)

    VálaszTörlés
  3. hÁT DE EZ ÍGY...
    MOST MIVANm????? ...
    BELLA MEGHALT?m???
    DE ATTÓL ELTEKÍNTVE JÓ VOLT
    CSAK ÉN ÚGY OLVASTAM HOGY EZ EGY TEAM JACOB-OS OLDAL ÉS EGY PÁR FEJEZETJE MÁR NEMI S ÍRSZ RÓLA CSAK A CULLENÉKRŐL..
    REMÉLEM MOST MÁR ÍRSZ VALAMIT RÓLA IS MERT AKK NEM FOGOM TOVÁBB OLVASNI
    ÉS JÓ SOKAT ÍRJ RÓLAA

    VálaszTörlés
  4. Szia rich10 !

    Nos , azért nem írok róla , mert még nincs itt az ideje . Ne aggódj , annak is elfog jönni az ideje . A következő fejezetben pedig kifog derülni , hogy meghalt-e vagy sem .

    VálaszTörlés
  5. Szia rich10!

    Remélem nem veszed zokon de azért kicsit izéé volt hogy azt irtad ha nem lesz Jake-s rész akkor nem olvasod tovább...meghogy jó sokat irj róla...
    Trixy biztos fog még róla irni de ahogy válaszolta neked még nincs itt az ideje.
    Nem szekálásból irtam ne értsd félre.
    Pusziii

    VálaszTörlés