CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. november 13., szombat

Újabb Díj =)



Szabályok:
Köszönd meg, akitől kaptad, s linkeld be a nevét!
Tedd ki a logót!
Írj magadról és/vagy a főszereplődről 3 dolgot!
Küldd el max. 10 embernek, linkeld be és értesítsd őket, s írd le a nevük/ blogjuk mellé a főszereplője (vagy főszereplői - attől függ mennyi van) nevét (ja, és csak olyan személy kaphatja meg, akinek saját, egyedi főszereplője van, nem olyan, akit valaki már kitalált, pl. Bella vagy Renesmee)



Nagyon szépen köszönöm a Díjat Szisz^^-nek . Imádlaaak , bolond lány (L) :)

Akkor három dolog magamról :
- Imádok lovagolni . Kiskorom óta szeretem a lovakat , de sajnos csak most jutottam el odáig , hogy elkezdjek lovagolni :(
- Zene mániás vagyok :D Zene nélkül nincs élet . Amikor csak tudok , zenét hallgatok , egész nap . Zenére alszok el , zenére kelek xD Nem szeretem , ha csend van körülöttem , az olyan nyomasztó :D
- Imádom a Twilightot . Van két blogom , és egy közös az én egyetlen Szisz^^-emmel :D


Három dolog a főszereplőről :

( Mielőtt elkezdem , azt azért hozzá teszem , hogy ti még nem tudjátok , de új szereplő bukkan fel a történetben , akinek igen nagy szerepe lesz . Persze , ezt Szisz-nek már elárultam , és ezért is kaptam meg tőle ezt a díjat )

- Kedves srác , bár néha furán viselkedik .
- Az elején elég titokzatos lesz , senki nem fog tudni róla semmit .
- Szerelmes lesz Bellába , viszont ..

Azt hiszem , hogy ennyi elég lesz , még sokat is mondtam róla :D

Akiknek tovább küldöm :

Nica - főszereplő : Stella
Toti- főszereplők : David , Doroty

Még egyszer köszönöm Szisz^^
Puszi:Trixy :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése