CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. október 14., csütörtök

Ízelítő a hetedik fejezetből ! :)

Sziasztok ! Sajnos , nem tudom felrakni pénteken a fejezetet , így gondoltam , hogy ne maradjatok mégse friss nélkül , hoztam egy kis ízelítőt :P Remélem , eléggé felcsigáz majd titeket :D Nem tudom , mikor fog felkerülni a friss :( Sajnálom , de igyekszem .
Puszi : Trixy:)


(Bella szemszöge)

A rozsda szagú ragadós folyadék szagától hányingerem támadt . Gyorsan elsiettem a kocsiig , majd bepakoltam a cuccokat . A kezemet törölgetni kezdtem egy zsepivel , amiből idő közben egyre erőteljesebben folyt a vér . Kezdtem szédülni , és émelyegni . A gyomrom liftezni kezdett .
Amikor megfordultam , hogy besietek lemosni a vért , egy alak tornyosult előttem . A fején egy sötét kapucni volt , így nem láttam tisztán arcát . Ijedtemben ugrottam egyet , és már sikításra nyitottam a számat , mikor az idegen a tenyerét a számra tapasztotta . A kapucnija hátra esett , így tisztán láttam az éhesen csillogó vörös szemeket .

1 megjegyzés: