CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. augusztus 29., vasárnap

3.fejezet

Hali : D Na , ez lenne a harmadik fejezet . Előre is bocsánat a hibákért :S Remélem , tetszeni fog. Ha megoldható , lécci dobjatok meg komival , ha elolvastátok . Nagyon fontos lenne , ha írnátok pár sort , hogy milyen . Mert ha nem tetszik a töri , és nem olvassátok , akkor nincs sok értelme annak , hogy én küszködjek a fejezetekért . Tényleg sokat segítenétek pár sorral:)
Na de nem nyafogok itt . Jó olvasást . Aztán komikat :D
Cupp .Trixy


Bella szemszöge .

Másnap a telefonom hangos csörgésére ébredtem . Lassan kinyitottam a szemem , és a komódon álló órára pillantottam . Fél nyolc állt rajta .
-Nem tudom ki lehet az , de nem is érdekel . - dünnyögtem , miközben kinyomtam a csörgő mobilomat , és vissza zuhantam az ágyba . Épp kezdtem vissza aludni , amikor ismét megcsörrent.
-O .. hogy az a .. - szitkozódtam , miközben csukott szemmel a telefonom után matattam , és megnyomtam a fogad gombot . Lassan a fülemhez emeltem , és már épp azon voltam , hogy elküldjem az illetőt melegebb éghajlatra , amikor barátnőm enyhén hisztis hangja bele szólt a telefonba .
-Bella . Jaj , Istenem . Nem fogod elhinni , mi történt . - szipogott barátnőm . Azonnal felültem az ágyban .
-Mi a baj Sam ? - kezdtem faggatni , közbe a melegebb éghajlatra küldéses tervem is teljesen kiment a fejemből .
-Mike .. - kezdte , de olyan zokogás tört ki belőle , hogy nem tudta fojtatani .
Ez csak két dolgot jelenthet . Egy : Mike megbántotta valamivel . Kettő : Kidobta , vagy megcsalta Samanthát.
Ha bármelyik feltevésem bebizonyosodik , akkor Mike kezdheti ásni a sírját , mert megölöm .
-Na most szépen nyugodj le . - parancsoltam , mire hallottam , hogy a vonal túlsó végében Sam kezd lehiggadni.
-És most kezdjük előröl . Mi a baj ? - kérdeztem ismét .
-Szóval , Mike .. Mike szakított velem . - motyogta , és lehetett hallani a hangján , hogy megint a sírás közeli állapotban van .
-Miért ? Mit mondott ? - keltem ki magamból . Pasik . Cöhh . Mindegyik egy tuskó .
-Azért , mert állítása szerint már nem szeret . Azt mondta , van egy másik lány , aki tetszik neki . Amikor megpróbáltam megbeszélni vele , gyorsan letette a telefont . - mesélte szomorúan .
-Álljunk csak meg ! -mondtam kicsit hangosabban . - Letette a telefont ? Tehát nem személyesen mondta el neked ? - hitetlenkedtem . Egyre jobban felment bennem a pumpa , és kezdtem komoly gyűlöletet érezni a fiú iránt . Bárki is az .
-Nem . Felhívott tegnap este , és ott mondta . Még annyira se volt képes , hogy személyesen mondja , a szemembe . - fakadt ki hisztérikusan .
-Nyugi . Majd találsz másikat . Ha tényleg ilyen , akkor meg sem érdemelt . Bunkó tuskó . - szidtam Mikeot.
Fél órán keresztül vigasztaltam , mire annyira helyre jött lelki állapota , hogy már a gyilkossági merényletet tervezte , amibe én örömmel segítettem neki .
Aztán áttért a faggatásra , és kérdezősködött ,hogy velem mi van . Elmeséltem , hogy még négy napig itt vagyok La Pushban .
-Na és vannak jó pasik ? - kíváncsiskodott . Na , ez az , amire nem szívesen válaszolnék .
-Aha . - jött a tömör válasz tőlem , közben fohászkodtam , hogy beérje ennyi válasszal .
-De ha akarod , te magad is megnézheted , hogy vannak-e .
-Mégis hogy ? Lefényképezed , és majd megmutatod , ha haza jöttél ? - kacagott fel .
-Annál sokkal jobb ötletem van .
-Jaj . Bökd már ki . - türelmetlenkedett . Tudtam , hogy nem éppen a türelméről híres .
-Oké , Oké . Mi lenne , ha lejönnél két napra ? Megkérdezem bátyámat , de biztos , hogy örülne neked . - mosolyogtam bele a telefonba . Ahogy Jonathant ismerem , dalolva fog igent mondani.
-Hát .. nem is tudom . Nem akarok zavarni , vagy ilyesmi . - habozott , de hallottam , hogy ezt Ő maga se gondolta komolyan .
-Ne viccelj . - nevettem fel . - Jonathan szerintem boldogan mondana igent . Figyelj , vissza hívlak fél óra múlva . Addig lezuhanyzok , és beszélek bátyámmal . Úgy jó lesz ? - keltem ki az ágyamból . Fél kézzel a telefont fogtam , a másikkal a gardróbból szórtam ki a ruhákat , amik nem tetszettek .
-Rendben . Addig én is beszélek ősökkel . Akkor fél óra múlva . - nyomta ki a telefont . Én is letettem , és a fürdőbe vágtattam , hogy gyorsan lezuhanyozzak , és utána beszélhessek bátyámmal . Bár , elég valószínű , hogy igent fog mondani .
-Jonathan . - siettem izgatottan a nappaliba . Meg is találtam . A tévé előtt terpeszkedett a kanapén , lábait a dohányzó asztalra rakta , két kezét pedig széttárva támasztotta a kanapé hátára.
-Na mi az ? Randid lesz ? - nevetett fel .
-Nem . - néztem rá csúnyán . Valoszínüleg Jacobra gondolt .
-Akkor ? - nézett kérdően .
-Hát .. - haraptam be alsó ajkam .
-Jaj . Mond már . - türelmetlenkedett , és lábait levette az asztalról .
-Szóval .. arra gondoltam , hogy nem lenne-e baj, ha itt aludni az egyik barátnőm két napig ? Nem zavarna , vagy ilyesmi . Nagyon kedves és ... -kezdtem mentegetőzni , de nevetve leintett .
-Nekem ugyan nem baj . És mond csak , csinos a barátnőd ? - húzogatta szemöldökét egy hatalmas vigyor kíséretében .
-Hahó . Öt évvel fiatalabb nálad . -horkantam fel .
-Hány éves ?
-Tizenhét .
-Akkor csak négyel . - javított ki .
-Akkor is fiatal hozzád . - forgattam meg szemeimet .
-Csak vicceltem . Nyugi már . Még a végén szívinfarktust kapsz itt nekem . - rémüldözött.
-Csak szeretnéd . -kacsintottam .Hátat fordítottam neki , és boldogan száguldottam vissza a szobámba . A mobilom gyorsan felkaptam , és bepötyögtem Sam telefonszámát.
-Na .. nem engedi , ugye ? - szólt bele a harmadik csengés után .
-Jesszus Samantha . Te aztán nagyon realista vagy .
-Nem baj . De mond már . Tűkön ülök .
-Mikor jössz ? - kérdeztem mosolyogva .
A válasz kép egy hatalmas dobhártya lyukasztó sikítást kaptam .
-Szóval neked is megengedik . - mosolyogtam , mikor már kellő kép lecsillapodott.
-Meg . El se hiszem . - örvendezett , és elképzeltem , ahogy éppen örömében ugrál .
-Akkor gyors össze pakolok . Értem jössz ?
-Persze . Egy óra , és ott vagyok . Szia . - nyomtam ki a mobilt . Fáradtan hanyatlottam az ágyba.
Kicsit még álmos voltam , gondoltam még egy kicsit pihenhetek .
-Ne lustálkodj . - dörmögte Jonathan , és lehuppant az ágyra .
-Miért ? Talán nem szabad ? - nyitottam ki szemeimet , és dühösen néztem rá . Néha annyira idegesítő tud lenni .
-De . De nem most .
-Miért ? Nekem most is jó . - méltatlankodtam .
-Az lehet . De tudtommal egy óra múlva jön barátnőd . Nem kéne neki megcsinálni a vendég szobát ? - kérdezte .
-Neve is van . És te honnan tudod , mikor jön ? - vontam fel a szemöldököm . Aztán megvilágosodtam .
-Te hallgatóztál . - ripakodtam rá .
-Én ? Miből gondolod ? - vágott ártatlan képet .
-Akkor mégis honnan tudod . Ha tévedek , javíts ki . - ültem fel .
-Na jó . Hallgatóztam . De csak egy egészen kicsit . - vallotta be . A fejét lehajtotta , és várta a szidalmazást .
-Oké . - húzódott gonosz vigyorra a szám . Édes lesz a bosszú .
-Jaj . Ugye nem egy újabb bosszú terven töröd a fejed ? - kérdezte rémülten . Nahát , nem is olyan hülye ez a Jonathan . A vigyorom egyre nagyobb lett .
-Uhh . Szerintem igen . A fenébe . Bármit csinálok , megbosszulod . - morogta idegesen , és kivágódott az ajtón , ami hangos csapódással jelezte , hogy elhagyta a szobát .
Közbe fejbe elkezdtem tervezni az én saját kis bosszúmat .
Mivel volt még fél órám , ezért a kiszórt ruhákat szépen vissza pakoltam a szekrénybe . Mikor végeztem , rémülten vettem észre , hogy már késésben is vagyok . Azonnal felhúztam egy cipőt , és felkaptam a slusszkulcsot.


Pár perc múlva már az erdő fáí suhantak el mellettem . Ránéztem az órámra .
-A fenébe . - szitkozódtam . Már fél órája ott kéne lennem .
Ezért Sam nagyon lefog hordani.-húztam a számat.
Még jobban a gázba tapostam , így már százhatvannal repesztettem Forks felé.Közbe magamba vagy száz imát elmondtam , hogy ne találkozzak Charlie egyik rendőrével . Szépen is nézne ki .
-Na végre . - hallottam meg Sam dühös hangját , amint az ajtóból ordibált , hogy halljam . Eltűnt az ajtóból , majd mikor vissza tért , egy hatalmas bőröndöt cibált maga után.
-Jézus . Hány évre jössz ? Tíz ? - nevettem fel erőlködő képe láttán .
-Ha lennél kedves , és segítenél , az nagyon megkönnyítené a helyzetem . - fújt mérgesen . Kipattantam , és elé siettem . Megfogtam a bőrönd másik végét , így már ketten rángattuk a kocsi felé .
-Uhh . Te szobát akarsz építeni , és ahhoz hoztad a téglákat ? - viccelődtem , mikor végre beültünk az autóba .
-Nem . Egy egész házhoz hoztam anyagot . -nevetett fel . Csodáltam , hogy ahhoz képest , hogy nemrég szakítottak a barátjával , milyen vidám . Remélem , hogy ez nem csak a látszat .
A negyed órás utat végig csacsogtuk . Közbe már azt is megbeszéltük , hogy Mikeot miként fogjuk megnyúzni , és bátyámat megviccelni .
-Megjö..-még be sem fejezhettem , Sam már kiugrott az autóból , és gyorsan kicibálta a csomagokat . Nevetve megcsóváltam a fejem , miközben én is kiszálltam .
-Bella , segítenél ? - nyöszörgött barátnőm .
-Várj , segítek . - jelent meg Jonathan . Sam már félig kivette a bőröndöt . A hang irányába kapta a fejét , s mikor meglátta bátyámat , elejtette a bőröndöt , ami sikeresen Sam lábára esett .
-Áu .. hogy az a . - kapott a lábához , és fájdalmasan felnyögött.
Rosszalló és egyben figyelmeztető pillantást küldtem bátyám felé , remélve , hogy vette a lapot .
-Hát ez mesés . -bosszankodott Sam .
-Nehezek a téglák ? - kuncogtam fel , és mellé siettem .
-Eléggé . - húzta a száját .
-Milyen téglák ? -jött oda Jonathan . Egy laza mozdulattal felkapta a "téglás" bőröndöt , és kíváncsian nézett ránk .
-Semmi . -legyintettem . Sam közben elengedte a lábát , és nyálcsorgatva vizslatta végig bátyámat . Jaj , ne már , hogy neki is tetszik .
Egymást csodálták , közben én figyeltem őket . Mindkettejükön látszott , hogy odáig vannak a másikért , meg vissza . Megköszörültem a torkom , mire mindketten vonakodva felém fordultak.
-Sam , Ő itt az én idióta bátyám , Jonathan . Idióta bátyám , Ő itt a dilis barátnőm , Sam . - mutattam be őket egymásnak . Úgy láttam , jót mulatnak a beceneveken , amit adtam nekik , legalábbis a másik beceneve tetszett nekik . A sajátjukról ez már nem mondható el .
-Szia . - motyogta félősen Sam .
-Üdv a csapatban . - kacsintott Jonathan .
-Na jó . Most bemegyünk , vagy esetleg még kint maradtok , és törölgetitek a másik csöpögő nyálát ? - kérdeztem csípőre tett kézzel .
-Nekem itt is jó . - kuncogott Jonathan .
-Na jó . Én ebből nem kérek . Majd gyertek . - azzal ott hagytam őket , és besiettem a nappaliba .
Szép volt Bella . A legjobb barátnődet , és a barátnődet sikeresen össze hoztad , akaratodon kívül .-dicsértem magam .
Lehuppantam a fotelbe , és bekapcsoltam a tévét . Két perc múlva hallottam , hogy végre rászánták magukat , és bejöttek .

A következő két óra abból állt , hogy kipakoltuk Samantha cuccait , és megmutattuk neki a házat . Teljesen bezsongott , és szinte már pattogott . Egész végig csak azt ecsetelte , hogy milyen helyes a bátyám , és hogy nagyon tetszik neki . Miután megelégeltem az áradozását .úgy döntöttem , hogy kicsit magára hagyom .
Kimentem a konyhába , és csináltam magamnak két szendvicset , mert már a ház is remegett a hasam korgása miatt . Sajnálatos módon bátyám csatlakozott hozzám . Eddig nem lett volna baj , de amikor elkezdte dicsérni barátnőmet , mérgesen fújtam egyet , és a szobámba trappoltam .
Na jó . Végülis négy év nem sok .
Nagyot sóhajtottam , és rászántam magam , hogy átmenjek barátnőmhöz , és rábeszéljem , hogy jöjjenek össze .
Több mint két órán át győzködtem , hogy igenis tetszik a bátyámnak . Két és fél óra múlva elhitte , és elégedetten mentem ki a szobából , hogy az idióta bátyámmal beszéljek . Őt is több mint két órámba tellett , mire meggyőztem , hogy igenis kölcsönös az érzésük .
A nap további részében hármasban beszélgettünk . Bátyámék a lehető legközelebb ültek egymáshoz , míg én a velük szembeni fotelből figyelhettem , ahogy egyre jobban összemelegednek . A beszélgetés felénél már inkább egymáshoz beszéltek , mint hozzám . Aztán hirtelen Jonathan arca közeledni kezdett Saméhez .
Egy pillanatra kinéztem az ablakon.Mire vissza kaptam a fejem feléjük , éppen egymás torkán dugták le a nyelvüket . Kicsit sem zavartatták magukat , hogy én is itt vagyok .
Egyre jobban belemelegedtek , mire halkan megköszörültem a torkomat egy mosolykíséretében . Azonnal szétrebbentek , és mosolyogva fordultak felém .
-Mondtál valamit ? - ölelte át boldogan Sam bátyámat . Olyan jó volt így látni őket . Nem is értem , miért nem akartam , hogy összejöjjenek .
-Az ég világon semmit . - vigyorogtam . Aztán folytatódott a beszélgetés .
-Sam , holnap ha jó idő lesz , lemegyünk a partra ? - fordultam felé.Reméltem,hogy igent mond.
-Hát .. -nézett habozva a mellette ülőre .
-Akkor te is jössz . - böktem bátyámra .
-Miért akarsz megint lemenni ? Szomjas vagy ?Vagy hiányzik Jacob ?-kérdezte nevetve bátyám.
-Egyik sem . Csak gondoltam úszhatnánk egyet . - rántottam meg a vállam .
-Ugyan miért lenne szomjas Bella ? És ki az a Jacob ? - kérdezte értetlenül , és kettőnk között kapkodta a szemét .
-Első nap Bella kicsit sokat ivott . Aztán tegnap bepasizott . - kuncogott rám nézve .
-Ez komoly ? És én erről miért nem tudok ? - háborodott fel barátnőm .

Megforgattam a szemeimet .
-Jonathan túloz . Nem pasiztam be , és nem ittam sokat . - tiltakoztam hevesen . Talán túl hevesen .
-Nem hiszem neked . - kuncogott barátnőm , és vissza fordult Jonathanhoz , aki szájon csókolta gyorsan . Sam elpirult , és lesütötte a szemét .
-Lassan ideje aludni . - ásítottam egyet . Sam helyeslően bólogatott . Beindultam a szobámba , otthagyva a turbékoló gerlepárt . Felkaptam a pizsamámat , aztán elbotorkáltam a fürdőig . A fáradtságtól már alig láttam . Miután lezuhanyoztam , vissza siettem a szobámba , és lehuppantam az ágyra . Fél óra múlva Sam jött be , talpig pizsamában .
-Akkor ahogy megbeszéltük ? - mosolyogtam cinkosan . Féltem , hogy meggondolta magát .
Legnagyobb megkönnyebbülésemre egy aprót bólintott , és neki is ott bujkált az a gonosz kis mosoly . Befeküdtem az ágyba , Sam pedig mellém .Az ébresztőt beállítottuk hajnali két órára , aztán lassan elaludtunk .
A telefonom halkan - épp hogy csak mi meghalljuk - ébreszteni kezdett . Megdörzsöltem a szemem , és felültem az ágyba . Sam nem kelt fel , csak átfordult a másik oldalára , így nekem háttal volt .
-Sam , kelj már fel . - rázogattam meg . Nem történt semmi , csak elkezdett fura cuppogós hangokat kiadni . Tovább próbálkoztam eredménytelenül . Hevesebben kezdtem rázni , mire megunta , és felém fordult . A szemei csukva voltak , de így is megtalált kezeivel , és aprót lökött rajtam . Mivel az ágy szélén guggoltam , azonnal elkezdtem zuhanni a padló felé .
Hangosan terültem szét mint egy béka . A hangra Sam ijedten felült , és körbe nézett . Mikor nem látott semmit , vissza feküdt .
-Sam . Kellj már fel . - mondtam kicsit hangosabban . Azonnal felpattantak szemei . Először megijedt , aztán mikor látta , hogy csak én vagyok , egy hatalmasat sóhajtott , és nyújtózkodott egyet .
-Kezdhetjük ? - pattant ki .
-Kezdhetjük . - adtam meg a parancs szót . Sam felhúzott egy rózsaszín bolyhos papucsot , és halkan kisétált . Én is felhúztam a papucsomat , és követtem . Beszaladtam a fürdőbe , és levettem a polcról egy tubus bontatlan fogkrémet . Mikor kiléptem a fürdőből , Sam ott feszített a pizsamájában , a kezében pedig a ketchup , és egy hosszú tollpihe , valamint tejszínhab .
Lassan osontunk a folyosón , majd benyitottunk a szobába . Közelebb lépkedtünk , és közbe figyeltünk rá , hogy fel ne keljen bátyám .
Azonnal akcióba lendültünk . Pont jó pózban feküdt ahhoz , hogy a tervünk kivitelezhető legyen . Sam oda sétált , és a kezére halkan tejszínhabot nyomott . Nem volt nehéz , mivel a kezét lelógatta az ágyról , tenyérrel felfelé . A ketchupot a meztelen felsőtestére nyomtuk . Kuncogva lecsavartam a fogkrém tetejét , és Jonathan arcához emeltem . Lassan kezdtem nyomni rá . Szemüveget rajzoltam a fogkrémmel , Sam pedig bajuszt a ketchuppal . A tejszínhabból még pont maradt annyi , hogy egy kisebb adagot nyomjak a homlokára .
Jonathan hangosan horkolni kezdett , mire egy halk kuncogás kicsúszott a számon . Miután "kidíszítettük" , Sam a tollpihét az arcához helyezte , és lassan végíg húzta kétszer az arcán . Jonathan az orrát kezdte ráncolni , és a kezével megvakarta az arcát . Mivel csupa tejszínhab volt , a fél arca olyan lett . Halkan nevetve elővettük a mobilt , és minden szemszögből lefényképeztük . Miután végeztünk , gyorsan össze szedtük a hozzávalókat , majd kisomfordáltunk a szobából . Mikor becsuktuk magunk után az ajtót , a szánkra tapasztottuk a kezünket , és kacagásba törtünk ki . Gyorsan mindent visszatettünk a helyére , és elmentünk a saját szobánkba aludni .
Másnap valami ordításra ébredtem .
Komolyan mondom , itt nincs olyan , hogy az ember arra ébredne , hogy kipihente magát .
-BELLAAAAA - ordított Jonathan . Szóval felébredt . Halkan kuncogtam , közbe pedig kényelmesen visszafészkeltem magam az ágyba , és nyakig betakaróztam .
Hirtelen olyan érzésem volt , mintha nem lennék egyedül . Kinyitottam a szemeimet , és megfordultam az ágyban . Pislognom kellet , a hirtelen jött fény miatt . Aztán kitisztult a látásom , és nevetésben törtem ki . Jonathan ott tornyosult előttem , teljesen beborítva ketchuppal , tejszínhabbal , és fogkrémmel .
Dühösen méregetett , és karba fonta kezeit . Ettől csak hangosabban kezdtem nevetni . Aztán Jonathan gonosz mosolyra húzta az arcát , és gyorsan lehajolt az ágyamhoz . Mikor felegyenesedett , egy hatalmas vödör volt a kezében .
-Jonathan , ne mert .. - tiltakoztam , és hátra felé kezdtem araszolni . Sajnos befejezni sem tudtam , mert megkaptam a reggeli hideg zuhanyomat . A kezeimet előre kaptam , mintha ettől a vizet megállíthatnám . A víz akkora erővel zúdult rám , hogy leestem az ágyról , és nagyot koppant a könyököm .
Jonathan fulldokolva csapkodta a térdét , miközben másik kezével a hasát fogta .
-Marha vicces . - kanalaztam fel magam a padlóról .
Ekkor Sam nyitott be az ajtón . Álmos arca láttán most kelt csak fel . Mikor meglátott engem csurom vizesen a padlón elterülve , és Jonathant , amint maszatosan csapkodja térdét a nevetéstől , belőle is kirobbant a kacagás .
-Ha-ha . Ő miért nem kapott ? Miért csak én ? - böktem Sam felé .
-Mert nem Ő csinálta . - magyarázta .
-Ó , dehogynem . Ő volt a segédtársam . -jelent meg egy gonosz mosoly a számon , aztán felkeltem . Remek , ez már a második , hogy egy vödör vízzel nyakon önt .
-Igen ? Szóval te is benne voltál ? - mosolygott , és Sam felé fordult . Néhány szúrós pillantást kaptam , hogy beköptem . Jonathan incselkedve indult el Sam felé .
-De ő találta ki . - mutatott rám . Komolyan , mint az oviban .
-De te segítettél .. - lépkedett hozzá közelebb . Sam úgy távolodott , ahogy Ő közeledett .
-De .. én .. mármint Ő . - hebegett össze vissza . Ezen nevetnem kellett . Aztán Sam lelécelt , bátyám meg utána futott , otthagyva engem vizesen , és dühösen .
-Jonathan . - üvöltöttem utána . -Ez a második pizsamám , amit tönkre teszel . Sokba fog ez neked kerülni .
-Nem baj . Kifizetem . - jött a szemtelen válasz .
Mérges fújtam , és a fürdőbe mentem . Lehámoztam magamról a pizsamát , és fájó szívvel mondtam tőle búcsut , tudván , hogy csak kézzel mosható.
Gyorsan letusoltam , és felöltöztem . Mikor kiértem a konyhába , Jonathan ott enyelgett Sammel . Még fura látvány , de idővel biztos megszokom . Olyan aranyosak voltak együtt .
Leültem az asztalhoz , velük szembe .
-Mi a reggeli ? - kérdeztem nyájasan .
-Nem tudom . Szolgáld ki magad . - intett a hűtő felé rám sem nézve .
-Ez ám a vendégszeretet . Először nyakon öntesz , aztán meg éheztetsz . - kuncogtam , és a hűtőhöz léptem . Kihalásztam a tejet , és előkerítettem a müzlit .
Két perc múlva már az asztalnál rágcsáltam a ropogós müzlit . Sajnos ismét páholyból nézhettem , hogy ezek ketten a másik fogorvosának a munkáját méregetek nyelvvel . Gyorsan megettem , és a mosogatóba tettem a tányért .
-Figyeljetek csak , én lemegyek a partra sétálni . Nem baj ? Szerintem ellesztek . - mosolyogtam rájuk .
-Menny csak . -mondták egyszerre .
-Majd jövök . Sziasztok . - azzal kiléptem a konyhából , és a bejárat felé szlalomoztam . Gyorsan feltéptem az ajtót . Megcsapott a kellemes hűs levegő . Mélyeket szívtam belőle , miközben elindultam a part felé .
Még fél órája se sétáltam , amikor halk lépteket hallottam . Hátra fordultam ijedten , és egy vigyorgó Jacobbal találtam szembe magam .
-Szia Bella . - ölelt meg . Olyan erősen kapott hatalmas karjaiba , hogy azt hittem , ketté törik a gerincem .
-Szia Jake . - fuldokoltam .
-Na mi az ? Mit csinálsz te ilyenkor egyedül ? - kérdezte , mikor végre letett .
-Sétálok . És te ?
-Én is . Sétálunk együtt ? - kérdezte , és a kezét nyújtotta . Az alsó ajkamba haraptam , és méregettem Jake kezét . Most akkor mit mondjak ? Szívesen sétálnék vele .De lehet , hogy félre érti , és ami azt illeti , az is lehet , hogy én is félre értem .
-Sétáljunk . -helyeztem kezemet az övébe . Jake mosolygott egy aprót , és elkezdett húzni maga után .
-Na mesélj . Kordában tartod a testvéremet .
Felhorkantam .
-Mi az ? - nézett rám értetlenül .
-Nem kell nekem kordába tartanom . Azt elintézi helyettem Sam .
-Ki az a Sam ? - biccentette félre a fejét .
-A barátnőm . Ide jött két napra , de sajnos azonnal egymásba szerettek . - világosítottam fel Jake-t.
Össze vonta a szemöldökét , és látszott , hogy valamin nagyon töri a fejét .
-És mond csak , hogy érted , hogy azonnal ? Első látásra ? -puhatolózott tovább .
-Aha . Fura volt . Nagyon fura .
-Értem . -hümmögött Jake .
-De ez az Ő dolguk . Mesélj , veled mi van ?
-Szokásos . - tért vissza jókedve .
-Nénikémmel mi van ? Él még ? - kérdeztem mosolyogva .
-Él és virul . - nevetett fel .
-Miért ilyen forró a kezed ? - csúszott ki a számon gondolkodás nélkül .
Olyan fura . Jonathannak is pont ilyen forró . Én nem értem , hogy lehet .
Talán mert testvérek?
-Nem meleg , csak te érzed annak . - magyarázkodott vonakodva . Láttam rajta , hogy hazudik , de jobbnak véltem nem feszegetni ezt a témát .
-Lehet .

Jakel órák óta sétáltunk a parton összekulcsolt kézzel . És egyáltalán nem volt ellenemre a dolog . Sőt , ami azt illeti , kifejezetten tetszett a dolog . Rengeteget beszélgettünk , minden lényegtelen dologról . Annyira szerettem vele lenni . A közelsége megnyugtatott . Elég fura érzés . Olyan mint a .. mint .. mintha szerelmes lennék . Mi ? Ez most komoly ? Most komolyan ilyen hülyeségeket töröd az agyad Bella . Jaj . Egyre bolondabb leszek . Nem létezik , hogy én szerelmes vagyok belé . Hisz csak barátok vagyunk . Ő is csak úgy tekint rám .
Ez teljesen biztos.Vagy tévedek ?
-Bella , figyelsz te rám ? - integetett Jake a szemeim előtt idegesen . Megráztam a fejem .
-Persze .
-Akkor ? Meg tennéd , hogy válaszolsz ? - kérdezte feszülten . A fenébe , mi is volt a kérdés ?
-Mit is mondtál ? - zavarodtam össze .
-Épp most vallottam be , hogy többet érzek irántad , mint puszta barátság . - motyogta zavarba .
Megdermedtem . Most akkor .. most akkor szeret ? Jól értettem ? Nem , biztos csak rosszul hallottam . De azt kötve hiszem . Hisz alig vagyunk húsz centinél messzebb egymástól .
Magam elé meredtem, és gondolkodtam .
Aztán minden olyan gyorsan történt . Jake a számra tapasztotta ajkait , és lágyan csókolni kezdett . Reflex szerűen hunytam le szemeimet , de a döbbenettől még visszacsókolni is elfelejtettem . Jake feladta , hogy vissza csókolok még ebben az életben , ezért kezdett távolodni. Ekkor észbe kaptam , és lábujj hegyre állva a nyaka köré kulcsoltam kezeimet . Vissza csókoltam , mire Jake belemosolygott a csókunkba .
A szívem vadul döngette a bordáimat . Testem nekifeszült Jacobénak . Mikor már nem kaptunk levegőt , kénytelenek voltunk szétválni .
Zihálva kapkodtam a levegőt .
-Szeretlek ! - mondta lágyan Jake , és hogy nyomatékosítsa a szavait , egy apró puszit adott számra .
-Én is szeretlek . - suttogtam . A zihálástól nem igen kaptam levegőt . A mellkasára hajtottam a fejem , és nyugtatgattam a szívemet .
Jake teste most is - mind mindig - tűz forró volt .
-Jake , szerintem orvoshoz kéne menned . - aggodalmaskodtam .
-Hát kösz . És miért is ? - húzódott távolabb , de csak hogy puszit tudjon adni .
-Szerintem lázas vagy . Nagyon meleg a tested .
-Nem vagyok lázas ...
-Akkor ?
-Nem mondhatom el . - hajtotta le a fejét .
Mi az , hogy nem mondhatja el ? Az előbb szerelmet vallott itt nekem , most meg titkolózik .
-És mégis miért nem ? - fakadtam ki .
-Ezt kérdezd a bátyádtól .
-Szóval ő tudja , de én nem tudhatom ? - szakítottam ki magam ölelő karjaiból .
-Bella , ne csináld . Én .. tényleg nem mondhatom el . - szabadkozott .
-Hát jó . Szia . - indultam vissza felé . Ekkor Jake a karomnál fogva vissza rántott .
-Tényleg tudni akarod ? - sóhajtott fel .
-Igen . - rágcsáltam az ajkaimat .
-Olyan makacs vagy . - lendített egyet a kezével .
-Tudom . - mosolyogtam .
-Hát akkor gyere . - húzott az erdő fele .
Nem értettem , mi köze van az erdőnek Jake meleg teste miatt , de végülis szó nélkül követtem.
Mikor már az erdő sűrűjébe értünk , elengedte a kezem , és tovább lépkedett . Én álltó helybe lecövkeltem . Tíz máter után megállt , és szembe fordult vele . A kezein remegés futott végig , majd az egész teste remegni kezdett .
Aztán minden olyan gyorsan történt . Jacob helyén hirtelen egy hatalmas rozsdaszínű farkas volt . Mindez olyan gyorsan történt , hogy ha pislogok , akkor lemaradok róla .
Nem tudom mit olvasott le az arcomról , de Jake , azaz a farkas lehajtotta a fejét , füleit pedig hátra húzta .
Szemmel láthatólag arra várt , hogy mondjak valamit . Kinyitottam a számat , de a sokktól hang nem jött ki rajta . Kővé dermedtem . Ott álltam vele szembe , és csak figyeltem . Gyönyörű volt . Hatalmas , és gyönyörű . Nem éreztem félelmet , pedig lehet , hogy az lett volna a helyén való érzés . Közelebb léptem , de Jacob velem együtt hátrált egy lépést .
-Jake . - suttogtam , mikor megtaláltam a hangom . Felemelte a fejét , és hatalmas fekete szemeit rám szegezte . Lassan lépkedtem felé . Mikor oda értem , remegő kézzel túrtam bele vastag bundájába . Nem bántott .
-Jaj , Jake . - suttogtam megtörten , és hirtelen ötlettől vezérelve átöleltem a nyakát , és a puha bundájába fúrtam arcomat .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése