CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. augusztus 25., szerda

2.fejezet



Másnap amikor kinyitottam a szemem , szörnyen fájt minden porcikám . A fejem hasogatott , azt hittem , hogy szét esik .
Az ágyba feküdtem , és a takaróba bugyolálva próbáltam meg felidézni a tegnap történteket a parton , de be kell , hogy valljam , nem sok mindenre emlékeztem . Akár hogy is próbáltam , nem ment . Nagyából emlékszem , hogy bosszút álltam Jonathanon , amiért reggel egy vödör vízzel ébresztett . Aztán már csak arra , hogy Embry és a többiek folyamatosan nyomták a dobozos söröket a kezembe , én pedig tiltakozás nélkül ittam egyiket a másik után .
Halk kopogtatást hallottam az ajtón .
-Szabad . -nyögtem fájdalmasan , aztán felültem az ágyon . Jonathan dugta be a fejét az ajtón .
-Látom fel keltál . Nem fáj a fejed ? - jött az ágyam széléhez .
El gondolkodtam egy pillanatig , hogy érdemes-e hazudnom .
-Ami azt illeti , majd szét esik . - motyogtam lesütött szemmel . Fogalmam sincs , hogy mi történt tegnap , de remélem semmi olyat nem csináltam , amiért most szégyelnem kéne magam .
-Nem csodálom . Tegnap úgy berúgtál , hogy járni sem tudtál . Nekem kellett haza hoznom .-nevetett fel .
Az arcom bizseregni kezdett , és éreztem , ahogy a hajam tövéig elpirulok . Jonathan megköszörülte a torkát .
-Kérsz egy fájdalom csillapítót ? - törte meg a csendet .
-Igen . De először el megyek lezuhanyozni .
Ki pattantam az ágyból , de egy pillanatra megszédültem .
-Tulajdon képen mennyit is ittam ? -sétáltam el mellette , és a gardróbhoz lépve kihalásztam egy pamut nadrágot , mellé egy rövid ujjú felsőt .
-Szerintem jobb , ha nem tudod . - vigyorgott . Felhorkantam , és ott hagytam a szobába .
-Jut eszembe , Charlie telefonált . - kiabált utánam . Azonnal hátra fordultam .
-Miért ? - vontam fel a szemöldököm .
-Azt kérdezte , mikor óhajtasz haza menni . Mivel még aludtál , gondoltam nem keltelek fel . Meg mondtam neki , hogy majd szólok , hogy hívd vissza .
-Aha . Hát nem is tudom , hogy haza akarok-e menni . - néztem a padlót.
-Hé ,Bells . Nyugodtan maradhatsz , ameddig csak szeretnél . - szólt kedvesen . Felnéztem rá , és rám kacsintott . Kuncogtam egyet , és besiettem a fürdőbe .
-Úr isten . -sikkantottam fel , amikor a tükörbe néztem .
-Valami baj van ? - kopogott az ajtó előtt Jonathan .
-Semmi . -szóltam ki.
A hajam tiszta torzon borz volt . A szemeim tiszta karikásak voltak . Az arcom nyúzott volt , és beesett .
-Nem tesz jót a pia . - morogtam az orrom alatt , közbe megfogadtam , hogy soha többet nem iszok .
Ledobtam magamról a bikini felsőmet ,- amit tegnap óta nem vettem le-és a rövid gatyát . A zuhany alá léptem , jó hosszú ideg folyattam a vizet . A hajamból kidörzsöltem a homokot , mivel tele volt . Csak úgy bűzlött a sós víz szagtól .
-Lefolytál a lefolyón ? - dörömbölt Jonathan .
-Mindjárt megyek . - azonnal kimásztam a kellemes zuhany alól , majd felkapkodtam magamra a ruhát . Igaz , utáltam a pamut ruhákat , de itthonra tökéletesen megteszi . Megszárítottam a hajam , és fogat mostam .
Felfrissülve léptem ki a folyosóra , ahol Jonathan ingerülten várt .
-Nahát , már azt hittem , ma ki se jössz onnan . - gúnyolódott . Nyelvet öltöttem rá , majd vissza siettem a szobámba . Az éjjeli szekrényemről lekaptam a mobilom , és tárcsáztam Charlie számát .
-Igen ? -szólt bele rekedtes hangon .
-Szia apu . Én vagyok .
-Szia Bells . Mikor jössz haza ? - kérdezte azonnal .
-Hát nem tudom . Jól érzem itt magam .
-Elhiszem . De hamarosan kezdődik a suli .
-Tudom .-sóhajtottam bele a telefonba .
-Na szóval ? Mikor jössz haza ?
-Figyelj , maradok még egy hetet . Jó ?
-Hát nem is tudom ..
-Jonathan nem bánja . - vágtam a szavába .
-Rendben de..
-Bocsi , most mennem kell . Szia . - nyomtam ki a telefont , mielőtt tiltakozhatott volna .
Kimentem a konyhába , út közben pedig ledobtam a telefonomat az ágyra .
-Na mit mondott a bácsikám ? - kérdezte a kanapén elterülő bátyám .
-Nem sokat ..
-Ahha . Meddig maradsz ? - fordult felém kíváncsian .
-Talán zavarok ? -kérdeztem sértett hangon .
-Dehogy is . Addig sem unatkozok , amíg itt vagy . De azért kíváncsi vagyok .-vonta meg a vállát.
-Egy hétig .. ha nem baj .
-Persze , hogy nem . - csapta össze a tenyerét , és követett a konyhába . Ki vettem a hütöből a tejet , és a polcról lekaptam egy müzlis tálat . A tejet bele öntöttem , és rá a ropogós müzlit . Leültem az asztalhoz , és rágcsálni kezdtem a müzlit a tejből .
-Fáj még a fejed ? - kérdezte két rágás között Jonathan .
-Nem annyira . - kaptam be egy újabb kanállal a reggelimből . Jonathan valami szendvicsen nyámnyogott .
-Mit csinálunk ma ?
-Mit szeretnél ? -kérdezte rám sem nézve .
-Nem is tudom .. - gondolkodtam el . A továbbiakban nem beszélgettünk . Mind ketten csendbe fogyasztottuk a reggelit . Én az ablakon bámészkodtam ki felé . Tegnap elég bunkó voltam Jacobbal . Igazából , nem is tudom miért . Gyerek korom óta ismerem , hisz az ő apja , Jonathan-é is . Jonathan 5 évvel volt öregebb , mint Jacob . Fél testvérek voltak . Billy - az apjuk - Jonathan anyával járt 4 évig . Aztán ott hagyta , és össze költözött Jacob anyukájával . Aztán meg született Jonathan . Mivel a nénikém nem akarta Billynek megmondani , egyedül kezdte nevelni Jonathant . Öt év múlva meg született Jacob , de sajnos anyukája bele halt a szülésbe . Így Billy bánatában felkereste a nénikémet . Meg tudta , hogy van még egy gyereke , és meg kérte a kezét . Jacob és Jonathan úgy nőtt fel , mint a vér szerinti testvérek , a nénikém pedig ugyan úgy szerette őket .
Jacobbal egy idősek voltunk, Jonathan pedig öt évvel volt öregebb , mint én .
-Hahó , föld hívja Bellát . Bella , jelentkezz . - integetett szemem előtt Jonathan .
-Tessék ? - fordultam felé .
-Elbambultál . -kuncogott . Le néztem a tányéromra , ami már üres volt . A mosogatóba raktam . Majd el mosogatok , ha unatkozok .
Kopogást hallottam az ajtón .
-Majd én ki nyitom . - állt fel Jonathan . Az ajtóhoz lépkedett , és feltépte az ajtót .
-Szia bratyó . -köszönt a bátyám . Tehát az ajtóban nem lehet más , mint Jacob .
-Szia . Bella itt van ? - jött beljebb . Körbe nézett , majd mikor meg látott , rám mosolygott .
-Szia Jacob . - köszöntem mosolyogva .
-Szia . Látom , Jonathan épségbe haza hozott . - nevetett fel .
Elpirultam , és zavaromba elfordítottam a fejem .
-Hát jó , magatokra hagylak . - törte meg a csendet Jonathan , és kisétált az ajtón . Jacob a nappali felé indult , de vissza fordult , hogy kövessem . Nagyot sóhajtottam , és leültem vele szembe .
-Figyelj .. én sajnálom hogy tegnap olyan ..
-Semmi baj . - vágott a szavamba .
-Nem rád voltam mérges , hanem Jonathanra . -folytattam.
-Tudom . Csak rajtam töltötted ki . - kuncogott .
-Valami olyasmi . - morogtam az orrom alatt .
-Nincs kedved sétálni a parton ? - kérdezte mosolyogva . Be kellett , hogy valljam , Jacob igazán helyes srác volt .
-Hát én nem is tudom .. - haboztam .
-Na ne csináld már . Jó lesz . - kacsintott , majd fel húzott a kanapéról , és ki felé kezdett tolni .
-Várj . - torpantam meg .
-Mire ? - kérdezte nevetve .
-Át kell öltöznöm ..
-Dehogy kell . Jó vagy így .-tuszkolt az ajtó felé . Határozottan meg álltam , és mérgesen néztem rá . Így még sem mehetek ki .
-Siess . - sóhajtott megadóan . Vissza sétált , és le ült a kanapéra , a lábát pedig a dohányzó asztalra tette . Be kapcsolta a tv-t , és felém fordult .
-Még mindig itt vagy ? - vigyorgott a képembe .
Megráztam a fejem , és elsiettem a szobámba . Izgatottan kezdtem keresgélni valamit . Ki néztem az ablakon , hogy az idő járáshoz megfelelően öltözzek fel . Oda kint ugyan úszott néhány bárány felhő az égen , de kimondottan jó idő volt .
Egy comb középig érő farmer nadrágot vettem fel , és egy nyakba kötős csillogó fekete polót . Alá pedig húztam egy bikini felsőt , arra az esetre , ha úszni támad kedvünk . Egy fekete strand papucsot kikaptam még gyorsan a szekrényből , majd berobbantam a fürdőbe .
Egy copfba fogtam össze hosszú barna fürtjeimet , és egy kis sminket tettem fel , hogy a karikák a szemem alatt eltűnjenek .
-Mehetünk . - táncoltam vissza a nappaliba . Jacob felém fordította a fejét , és jól végig mért a fejem búbjától egészen a lábujjaimig . Nagyot nyelt , aztán megrázta a fejét .
-Mi van ? - kérdeztem zavaromban .
-Csinos vagy . - jegyezte meg . Elpirultam , és kisétáltam az ajtón . Jacob a sarkamban loholt , mint egy pincsi kutya .
-Hát ti hova mentek fiatalok ? - kérdezte Jonathan , aki épp befele indult .
-Sétálni a partra . - válaszolt Jacob . Jonathan vigyorogva rám kacsintott , és mielőtt még szólhattam volna bármit is , be sietett a házba .
-Hát akkor mennyünk . - szólt Jacob .
Egymás mellett haladtunk a parton . A papucsomat a kezembe hordtam , mert folyton vagy a kavics , vagy pedig a homok ment bele . Rengeteget beszélgettünk . Mesélt a suliról , és a barátairól . Mivel elég régen találkoztunk , elég ritkán voltak kínos csendek . Jacobbal az idő repült . Bőven öt óra fele járt , mikor Jacob a víz felé kezdett húzni , hogy ússzunk egyet .
-Hát én nem is tudom . Elég hűvös van már . - haboztam . Az idő nem volt éppen hideg , de melegnek sem mondhattam volna . A szél nem fújt , de a napot eltakarták a vastag felhők .
-Ilyenkor jó a víz . Kellemesen meleg . - győzködött tovább . Egy pillanatig haboztam . Jobb lesz , ha igent mondok , vagy képes , és becipel a vízbe , ha nem megyek önszántamból . Még jó , hogy húztam bikinit .
-Rendben . - adtam meg magam . Egy sziklához sétáltam , és elbújtam , hogy Jacob ne lássa , amint lekapom magamról a felsőt , és a nadrágot. Sajnos törölközőt nem hoztam . Meg fogok fagyni , ha kijöttünk a vízből . Ráadásul innen nem öt perc a séta hazáig . Nagyot sóhajtottam , és kiléptem a szikla takarása mögül . A ruháimat és a papucsomat a szikla tövébe dobtam . Jacobon is már csak egy nadrág volt , a pólója pedig a földön hevert a lába mellett , így felfedve izmos felső testét .
Vissza sétáltam hozzá , közben végig engem nézett , és szinte már a nyálát csorgatta .
-Tudsz úszni ? - kérdezte vigyorogva . Ilyen hülye kérdést .
-És te ? - kérdeztem válasz helyett .
-Én kérdeztem előbb . - mondta pimaszul .
-Igen , tudok úszni . Na és te tudsz .. - kérdeztem volna , de akkor ugyan úgy mint tegnap Jonathan a vállára kapott , és a vízbe futott velem .
-Jacob , ne dobj bele . Hideg lesz elsőnek .. -kezdtem tiltakozni , de a végét nem tudtam befejezni , mert a hideg habok közé dobott . Azonnal a felszínre kapálóztam , és mérgesen meredtem Jacobra .
-A fenébe is ! Ezt még meg bánod . - morogtam majd felé vettem az irányt .
-Hú de félek . - mondta , de azért hátrált pár lépést befelé . Így a víz már a mellemig ért , mikor Jacob inkább bal oldalra kezdett úszkálni . Dühösen követtem , és tervezgettem a bosszút . Nyilván való volt , hogy nem tudom fel emelni , és bedobni a vízbe . Ezért inkább azt a variációt választottam , ha egyszer a kezeim közé kaparintom , le nyomom a vízbe , és a nyakába ülök , hogy ott is tartsam egy darabig . Persze nem sokáig , elvégre meg fulladna . Hirtelen lebukott a víz alá , és nem jött fel . Hátrálni kezdtem lassan kifelé , mert éreztem , hogy ebből semmi jó nem fog kisülni .
-Jacob , ne hülyéskedj . Gyere fel . - dühöngtem . Nem történt semmi , ezért fenyegetőzni kezdtem .
-Ha nem jössz fel most azonnal , akkor haza megyek . - próbáltam erélyesebben fellépni , de nem ment . Hirtelen kezeket éreztem a derekamon . Egy aprót ugrottam , és a szívem kétszer olyan gyorsan kezdett verni . Jacob felemelt .
-Tegyél le . Hallod ? Tegyél már le . - kapálóztam eszeveszettül .
-Te akartad , hogy jöjjek fel . - vigyorgott .
-Igen , de nem azt , hogy dobj bele a vízbe . - füstölögtem még mindig kapálózva .
-Most pedig tegyél le . - hagytam abba a kapálózást, mert nem volt sok értelme .
-Oké , oké . - sóhajtott szomorúan . Már épp kezdtem megsajnálni , hogy megint bunkó voltam vele , amikor elhajított a vízbe .
-Ó , hogy az a .. - szitkozódtam , amikor ismét a felszínen voltam .
-Te akartad . - mondta ártatlan arccal .
-Ezt még meg bánod Jacob Black . - felé iramodtam , dühösen lépkedve . Jacob csak nevetett . Mikor oda értem , a vállaira raktam kezeimet , és ráugrottam . Teljes test súlyomat rá helyeztem , mire lebukott a víz alá . Buborékok jöttek fel a víz alól , én pedig diadal ittasan ültem a nyakába , hogy maradjon még ott ahol van . Ám nem számoltam azzal , hogy simán fel tud emelni , így amikor emelkedni kezdett alattam , kapaszkodni akartam valamibe , de csak a fejébe tudtam , így eltakarva a szemét .
-Nem látok semmit . - imbolygott a vízbe .
-Jacob , Jacob nehogy el ess . - kiabáltam , és le akartam mászni a nyakából . Még mindig kapaszkodtam , így nem látott semmit , és meg indult kifelé . Ám ekkor megbotlott valamibe , és mind a ketten bele csobbantunk a vízbe . Lecsúsztam a válláról , és magával rántottam Jacobot is . Mindketten ficánkolni kezdtünk , és a másikat kerestük a víz alatt . Jacob felúszott , így én is követtem a felszínre . Boldogan nevetett , közbe pedig a térdét csapkodta . Bármennyire szerettem volna mérges lenni rá , hogy kinevetett , nem ment . Vele együtt nevettem .
Ezután tényleg bementünk úszni . A víz olyan kellemes volt , hogy nem szívesen indultam ki a partra . De sajnos muszáj volt , mert sötétedett , és már elég régóta eljöttünk otthonról .
Ki érve a vízből remegni kezdtem , mert igen hűvös volt a levegő a vízhez képest . A ruhámért futottam , de felvenni nem tudtam , mert csurom víz voltam , és nem akartam , hogy a sós víz kimarja a színüket.
Fog vacogva ballagtam vissza Jacobhoz , aki a pólóját a vállára dobta.
-Fázol ? - kérdezte az egyértelmű dolgot .
-Aha . - mondtam .
A karomat kezdte dörzsölgetni . Jacob meglepően meleg volt . Hirtelen a csupasz mellkasához bújtam , és ott vacogtam tovább . Kissé meg hökkent , de vissza ölelt , és dörzsölgette a karomat és a hátamat , hogy felmelegítsen . Percekig ölelkeztünk , mikor már felmelegedtem , és a remegésem is abba maradt . Jacob a karjait a derekam köré kulcsolta . Össze ölelkezve álltunk , és néztük a naplementét . Olyan jó volt Jacob karjaiba lenni . Kicsit elhúzódtam , hogy a szemébe tudjak nézni . Ő is engem figyelt .
-Jacob én .. - suttogtam , de ekkor váratlan dolog történt . Az arcával közeledni kezdett felém , és szorosabban húzott magához a derekamnál fogva . Az arca már csak centikre volt az enyémtől , édes lehelete pedig súrolta az arcomat . Aztán közelebb hajolt , és ajkait az enyémekre tapasztotta . Először lágyan kezdett csókolni , aztán egyre követelőzőbb lett . A kezével a gerincem mentén simogatott , és jóleső borzongás futott végig rajtam . A kezem a nyaka köré fontam , és lábujj hegyre álltam hogy jobban fel érjem . Szorosabban bújtam hozzá , pedig azt hittem , hogy ez lehetetlen . Nyelvünk örült táncba kezdett , és egyre jobban bele éltük magunkat . Zihálva kapkodtam a levegőt , aztán ajkaink elváltak . Kapkodtuk a levegőt , és csendben álltunk még mindig ölelkezve .
-Bella , én annyira sajnálom .. - mentegetőzött .
-Semmi baj . Én .. nem haragszom . - motyogtam . Nem szívesen , de kibújtam Jacob öleléséből , és felkaptam a cuccaimat . Futó lépésbe indultam haza , Jacobot pedig a parton hagyva .
Úr isten Bella , elment az eszed ? Két énem vitába szállt , és teljes káosz és zűr- zavar volt oda bent . Egyik felem semmi rosszat nem talált abban , hogy vissza csókoltam , míg a másik ordibált , hogy igenis van. Hisz Jacob Jonathan fél testvére . Igaz , nekem egyáltalán nem rokonom , de még is elég kínos , hogy a bátyám fél testvérével csókolóztam . És egyáltalán nem volt rossz . Annyira jó érzés volt .
Bella , hagyd abba . Mégis mi a fenét képzelsz ? Hisz az unoka testvéred fél testvére . Ezt nem szabad .
Jaj . Dehogynem . Hisz tetszik . Semmi rosszat nem tettél .
-A fenébe is . - szóltam rá saját magamra , majd a homokba rúgtam . Idő közben már besötétedett . Gyorsabb tempóra váltottam , és próbáltam nem a csókra gondolni , de nem igazán ment .
Mikor meg láttam Jonathan házából kiszűrődő tv-nek a fényét , megtorpantam egy pillanatra . Mély levegőt vettem , és az arcomra halvány mosolyt erőltettem . Lassan megindultam , és halkan kinyitottam az ajtót , hátha Jonathan alszik . Lábujj hegyen kezdtem a szobám felé osonni , közben úgy éreztem magam , mint egy betörő .
Pont mikor a szobám ajtaja elé értem , a villany felkapcsolódott , és pislognom kellett párat a hirtelen jött világosságtól .
-Hova , hova ilyen sietősen ? -kérdezte Jonathan . Lemondóan sóhajtottam , és felé fordultam .
-Aludni készültem , fáradt vagyok . - válaszoltam , és ásítottam egy nagyot , hogy hihetőbb legyen . Igazából tényleg álmos voltam , de nem hiszem , hogy el tudok majd aludni az éjjel .
-Nem is eszel ? Anyu küldött neked vacsorát , mivel én gyors kaján kívül mást nem nagyon szoktam enni .
-De . De utána már tényleg megyek aludni . - elindultam a konyha felé , és a hasam egy hatalmasat korgott . Elég éhes voltam , mivel utoljára reggel ettem .
-Na és , jól érezted magad ? - vigyorgott , miközben leültem az asztalhoz , egy adag sült krumplival , és sült hússal .
-Ahha . Úsztunk is . - adtam a tömör választ , és akaratlanul is elmosolyodtam , amikor vissza gondoltam az úszásunkra . Mohón kezdtem falni a sült húst , Jonathan pedig csak figyelte .
-Te nem eszel ? - kérdeztem két falat között .
-Már ettem . Éhes voltam , és nem tudtam mikor jössz haza .. - magyarázkodott .
-Semmi baj . - nyugtattam meg , mielőtt még bűntudata lenne , hogy nem várt meg . A villámra felszúrtam egy hasáb burgonyát , mikor halkan kopogtattak . Nagyot nyeltem , mivel volt egy sejtésem , hogy ki lehet az .
-Megyek . - kiabált ki , és feltápászkodott . Azonnal elment az étvágyam , és a szívem a torkomban dobogott . A tányért a mosogatóba tettem , és gyorsan ittam egy pohár vizet .
-Szia Jonathan . Bella már alszik ? - hallottam Jacob hangját .
-Szia , nem . Gyere csak be . - válaszolt Jonathan . Én a pokol bugyraiba kívántam Jonathant . Hogy engedheti be ? Nem mondtam , hogy beszélni szeretnék Jacobbal .
Aztán eszembe jutott , hogy Jonathan még nem is tud az én szégyentelen viselkedésemről . Az ajtó halkan csukódott , aztán lépteket hallottam .
-Magatokra hagylak . - mosolygott Jonathan , aztán eltűnt a szobájába . Nagyot nyeltem , és Jacob felé fordultam .
Arca kifürkészhetetlen volt . Nem nézet rám , helyette a padlót fixírozta.
Percekig bámultam Őt , majd én is elfordítottam a fejem , és a nappalit kezdtem kémlelni .
Jacob egy hatalmasat sóhajtott , aztán bele kezdett a mondandójába .
-Figyelj , Bella . Én baromira sajnálom ,hogy ..-itt elcsuklott a hangja , és akaratlanul is vissza fordultam felé , és rá emeltem tekintetem .
A szemében bűntudat , és szomorúság csillant meg .
-Én sajnálom . Te nem tehetsz róla .
-Te aztán meg végkép nem . - rázta a fejét .
-Figyelj , ez csak egy csók volt . Semmi több . A pillanat magával ragadott mind kettőnket - vontam vállat , bár ez az én részemről nem csak egy csók volt .
-Szóval nem haragszol ? - kérdezte kicsit élénkebben , de láttam rajta , hogy fájt neki , amit az előbb mondtam .
Válasz kép meg csóváltam a fejem , és a nyelvemre haraptam , mielőtt még valami hülyeséget mondanák .
Jacob megkönnyebbülve fújta ki az eddig bent tartott levegőt , és feszült test tartásából is engedett .
-Akkor szent a béka ? - mosolygott ravaszul .
-Még szép . - küldtem felé egy ezer wattos mosolyt .
-Azért , meg kell hagyni , egész jól csókolsz . - kacsintott rám . Oldalba böktem , hogy palástoljam zavaromat .
-Áú . Milyen kis vasgyúró lett valaki . - kapott az oldalához színpadiasan , ahol megböktem . Mosolyogva forgattam meg a szemeimet .
-Te sem panaszkodhatsz . - mutattam meztelen felső testére . Az izmok kidudorodtak a karján , a hasán , és még ki tudja hol. Hatalmas alakja csak rá tett egy lapáttal a kinézetére . Az izmos hasa szinte már vonzotta a tekintetem , mint a mágnes .
Halk kuncogást hallottam , és azonnal elkaptam szemeimet a felső testéről .
-Igazán húzhatnál pólót . - róttam meg . Bár nem estem volna pánikba , ha mindig így szaladgál . Úr isten Bella , elment a csöpp eszed is ?
-Miért ? Nem tetszik a látvány ? - köhécselt Jacob . Próbálta elfojtani a nevetését a reakciómon , de nem járt sok sikerrel .
-Nem erről van szó . Csak szerintem nem fair a lányokhoz . Szerintem ha így haladnál végig az egyik forgalmas utcán , biztos vagyok benne , hogy tömeg közlekedési felfordulást csinálnál . - magyaráztam egyhangúan .
-Ahha . De ahogy nézem , te még nem mentél neki egyik fának sem a kocsiddal .
-Te azt honnan tudod ? - néztem fel rá . Nem bírtam elfojtani egy apró kis mosolyt .
-A tények magukért beszélnek . Egy : te - bökött rám - nem egy kórházban fekszel . Kettő : a kocsid - itt a válla fölött az ajtó felé bökött- kint parkol sértetlenül .
-Na jó . Te nyertél . - mondtam megadóan .
-Én igazán nem akarok meg zavarni semmit , de Billy hívott hogy hol vagy . - jött be a szobába bátyám . Meg állt a konyha ajtóba , és hátát neki döntötte az ajtó keretnek .
-Akkor jobb lesz ha megyek . - indult el az ajtó felé .
-Szia Jacob . - motyogtam .
-Jóét Bells . - nézett vissza a válla fölött , aztán kilépett a sötét udvarba.
-Miért keresett Jacob ? Mi volt olyan fontos , hogy nem várhatott reggelig ? - kérdezte türelmetlenül Jonathan . Nagyot sóhajtottam magamba , és valami kiutat kerestem , hogy ne kelljen magyarázkodnom .
-Semmit . De most megyek aludni . Na jó ét . - azzal gyorsan elviharoztam a szobámba , mielőtt Jonathan teljes vallatást nem tartana , és kiszedné belőlem az igazat .

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Wáo nagyon jó lett! Kíváncsi vagyok, hogy fognak alakulni Bella és Jacob között a dolgok. Siss a következővel!(:
    Puszi: Kate

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :) Sietek :P
    Érdekes lesz , annyi biztos : D
    Puszi: Trixy

    VálaszTörlés