CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. augusztus 19., csütörtök

1.fejezet .

Sziasztok ! Meghoztam az első fejezetet . Előre is bocsi a hibákért . Béta nélkűl elég nehéz . Na de jó olvasást . Aztán ha elolvastátok , dobjatok felém pár komit , hogy milyen volt :D
Puszi nektek ! :)








Borus napra ébredtem , mint mindig . Oda kint a vastag gomoly felhők úsztak az égen , meg akadályozva , hogy a nap sugara áthatoljon rajta . Nagyot sóhajtottam , majd vissza zuhantam az ágyamba . Semmi kedvem nem volt onnan ki kelni , hogy anyu és apu vitáját hallgassam egész nap .

Csecsemő korom óta Forks-ban lakok , anyuval és apuval . Anyu az itteni kórház igazgatója , míg apu a rendőr főnök . Mivel anyu folyton az aktákba bújik , kevés ideje marad rám , és Charliera . Épp ezért ment tönkre a házasságuk . Nem telik el úgy nap , hogy ne vitatkoznának valami apróságon . Én ilyenkor rend szerint eltűnök itthonról . 16 éves vagyok , most szeptemberben töltöm a 17-et . Mivel már "nagynak" tartanak , nem igazán foglalkoznak azzal , hogy mikor és kivel vagyok . Eleinte jó mókának tűnt , de már koránt sem az . Anyu szinte teljesen hanyagol minket . Charlie még úgy ahogy foglalkozik velem ... de anyu !
Nagyot sóhajtottam , majd lassan ülő helyzetbe tornáztam magam . Ki másztam az ágyból , és a fürdő felé vettem az irányt . A fürdő a szobámból nyílt , mivel csak az enyém volt . Beérve a tükörbe pillantottam . A hajam tele volt gobóccal , ami az éjszaka keletkezett , a sok forgolódásom miatt . Bele fintorogtam a tükörbe , majd a zuhanyzóhoz indultam . Meg engedtem a forró vizet , és hagytam hogy folyjon egy ideig . A zuhany alá álltam , és engedtem , hogy a forró víz ellazítsa az izmaimat . Alaposan hajat mostam, és kétszer dörzsöltem be testem minden egyes centijét a kedvenc tusfürdőmmel . Mikor a relaxáció véget ért , kilépve a zuhanyból egy törölközőbe csavartam a testem , és a hajamat is . Vissza álltam a tükör elé , és fogat mostam .
Kilépve a fürdőöböl egyenesen a gardróbom felé vettem az irányt. Beléptem a hatalmas ruha birodalomba , és dalolászva válogattam a ruhák közt . Egy divatos farmert választottam , mellé egy szürke hosszú ujjú pólót , amin csörike volt . Imádtam az ilyen pólókat . Vissza siettem a fürdőbe megszárítani a hajam. A ruhákat gyorsan fel kapkodtam magamra , majd egy minimális sminket tettem fel . Vissza mentem a szobámba cipőért . Egy fekete szárú bokáig érő magas sarkút húztam fel . A gardróbom tükre elé álltam , és még egyszer végig mértem magam . Megállapítottam , hogy ismét nem hagyott cserbe divat érzékem , majd mosolyogva indultam a földszintre . Már a lépcső fordulón meg csapta az orrom a finom illat . Valoszinüleg Reneé főz . Korgó gyomrom egészen a konyháig húzott .
Reneé épp a sütő fölött gubbasztott . Az illat gazdája , néhány ínycsiklandó palacsinta volt .
-Jó reggelt . - mosolyogtam , miközben fel huppantam a konyha pultra .
-Neked is . - vetette oda anyu rám sem nézve . - Éhes vagy ?
-Naná . - válaszoltam mosolyogva . Ki vett egy tányért , majd két forró palacsintát mellém csúsztatott a pulton .
-Szirup van hozzá ? - faltam a szememmel a palacsintákat . Pár perc múlva egy kis üveg is oda csúszott a tányér mellé . Azonnal elkezdtem be kebelezni a finom reggelit . Anyu csak mosolyogva figyelte , ahogy 4 palacsintát meg ettem .
-Sziasztok . - hallottam meg apu hangját . A lépcsőröl jött lefelé , és egyenesen a nappali felé tartott .
-Szia apu . - mosolyogtam boldogan. Le másztam a konyha pultról , miközben meg köszöntem Reneének a mennyei reggelit.
-Apu , el kéne mennem vásárolni . - néztem rá kölyök kutya szemekkel . Charlie a hatalmas kanapén helyezkedett el , közbe rám mosolygott .
-Nyugodtan Bells . Viszont , vennél nekem egy új számító gép egeret ? A másik be döglött . - mondta fintorogva . Boldogan bólintottam egyet , majd felviharoztam a lépcsőn . A szobámba szaladtam , és ki kerestem a bank kártyám . Nagy nehezen meg is találtam . Le szaladtam a lépcsőn , ami nem kis teljesítmény , tekintve a lábbelimet .
-Akkor én megyek . Este jövök . - szóltam vissza az ajtóból . Választ sem várva viharoztam a garázs felé . A garázsba három kocsi parkolt . Egy Audi , ami anyámé volt . Egy Volvo , ami apámé , és végezetül egy gyönyörű metál szürke BMW.Az ajtó melletti kulcs tartóról le kaptam a BMW-m kulcsát , majd bepattantam az autóba . Kellemes bőr illat volt . A kulcsot a helyére raktam , majd beindítottam . A motor halkan életre kelt . A zsebembe kezdtem kutakodni a mobilom után .
Be pötyögtem Samantha számát , és már hívtam is . Közbe kihajtottam a garázsból , és az útra kanyarodtam . Kb a harmadik csengés után bele szólt barátném .
-Szia idegen . - köszönt Sam .
-Neked is szia -mosolyogtam-, 10 perc és ott vagyok nálatok . Vásárolni megyünk . -Jelentettem be . A vonul túlsó feléből egy hatalmas visítást hallottam , és el kellett tartanom a mobilt a fülemtől , ha nem akartam megsüketülni .
-Oké . Akkor gyorsan elkészülök . Szia . - nyomta ki a telefont . Mosolyogva csúsztattam vissza a zsebembe a mobilt. Az utakon nem jártak sokan , de akadt egy két autó . Kb tíz perc múlva már Samék háza elött parkoltam . Nem tudtam eldönteni , hogy dudáljak , vagy szálljak ki , és kopogjak be . Végül a dolgot Sam döntötte el , aki fél perccel érkezésem után száguldott ki az ajtón . Hatalmas vigyorral lépkedett a kocsim felé , de egy kicsit meg is hökkent .
-Annyira izgatott vagyok . - szállt be az anyós ülésre mosolyogva. Bekapcsolta a biztonsági övet , és én már indítottam is az autót .
-Kié a kocsi ? - kérdezte meg törve a csendet Sam . Felé fordultam , és rá mosolyogtam .
-Az enyém . - húztam ki magam büszkén .
-Azt hittem Charlie kocsijával jössz . Ezt mikor kaptad ? - kérdezte csillogó szemekkel .
-Kb 2 hete . De eddig nem nagyon volt kedvem használni . Féltettem . - vigyorogtam az útra szegezett szemekkel .
Az út hátralévő részét végig csacsogtuk Sammel . Port Angelesbe mentünk , így az út 1 órás volt . Mire a Plazahoz értünk , a szánk már fájt a sok pletykálástól . Sam elmesélte , hogy telik a nyara , és hogy 3 hete egy Mike nevű sráccal jár .
-Akkor készítsük a hitelkártyákat . - lelkesültem fel . Ki pattantunk a kocsiból , az autót pedig beriasztóztam . Egész nap az üzleteket jártuk , és folyton hordtuk a sok szatyrot a kocsiba . Hogy ne keverjük össze , Sam cuccait a hátsó utas térbe raktuk , az enyémet pedig a csomag tartóba , ami mellesleg egész nagy volt. Órák óta jártuk rendíthetetlenül a boltokat , és már teljesen elfáradtunk . Miután az utolsó fordulót is meg tettük a kocsihoz , beültünk egy gyors kajáldába . Sam rendelt magának Hamburgert , sült krumplit , fagyit , kólát , és egy nagy szelet pizzát..míg én csak egy közepes Hamburgert egy kis adag krumplit , és kólát kértem . Én csak néztem , hogy tud egy ilyen kis testbe , ennyi mennyiségű kaja elférni .
-Még be kéne ugrani egy boltba . - motyogtam , mikor végeztünk.
-De hisz már az összesbe voltunk . - sóhajtott fel fájdalmasan Sam.
-Tudom . De meg ígértem apunak , hogy veszek neki egy új egeret .
-Rendben . De ha lehet , ne vásárold fel az egész boltot . - vigyorodott el . Felkeltünk a helyünkről , majd az alsó szint felé indultunk . Csendbe ballagtunk egymás mellett , és mind ketten nézelődtünk a butikok között . Ugyan már mindegyikben voltunk , még is egyszer kétszer meg csillant a szemünk , és vissza mentünk . Végül két nagy szatyorral léptünk be a műszaki boltba. Az eladó fiú tizenhét , tizennyolc éves lehetett . Nem volt csúnya , de nekem nem is tetszett kimondottan . Alaposan végig mért minket tetőtől talpig , majd elénk sietett .
-Sziasztok . Segíthetek ? - kérdezte udvariasan . A szemével Sam barátnőmet falta , akinek a szemei csak úgy csillogtak . Mivel feltehetőleg neki szánta a kérdést , gyorsan oldalba böktem , mire megrázta a fejét . Halkan fel kuncogtam .
-Köszi . De boldogulunk . - válaszolta . A fiú lehajtott fejjel sétált vissza az eladó pulthoz . Beljebb mentünk , és egyből a számítás technikai részlegre indultam . Út közben meg pillantottam egy Lap Topot , amibe azonnal bele szerettem . Rózsaszín volt , és ki fejezetten lányosnak tűnt . Sam éppen a telefonok között válogatott , magában morfondírozva .
Gondoltam , nem szid meg nagyon , hogy még is elcsábultam , így felkaptam egy dobozt , és óvatosan a kosárba helyeztem . Tovább haladva meg is találtam az ittlétem eredeti okát . Nem válogatva lekaptam egyet a polcról , és a kosárba raktam .
-Bella , ezt nézd meg . - hallottam Sam hangját . Elindultam a hang irányába , ami a telefonos részlegen ért véget . Sam éppen egy iPhonet méregetett csillogó szemekkel .
-Most bánom igazán , hogy azt mondtam neked , hogy ne egy halom szatyorral sétálj innen ki . - csengett szomorúan hangja . A tenyerembe nevettem , majd magasba emeltem a kosarat , hogy lássa , nem bírtam ellen állni .
-Hazug vagy . - színlelt sértettséget , majd lekapta a mobilt a polcról , és a kosárba helyezte . Jót kuncogtam a képén , mire neki is meg rándult a szája széle .Mosolyogva táncoltunk a pénztárhoz. A fiú egész végig Sam-en legeltette a szemét , amin én jókat kuncogtam . Sam természetesen elpirult , és zavarában elfordította a fejét .Miután fizettünk mosolyogva haladtunk végig a Plazan. Hogy kísértésbe ne essünk , inkább a lábunkat néztük , nem pedig a butikokat .
Fellélegeztünk , amikor kiértünk a parkolóba . A csomagokat beraktuk , persze mindenki a sajátjai mellé .
Az út Forksig zene hallgatás kíséretében zajlott . Mivel sötét volt , az utakon nem nagyon jártak . Így nyugodt szívvel száguldoztunk . Az egy órás útból fél órás lett . Sam meg is jegyezte , hogy mellettem mindig halál félelme van .
-Hát akkor majd még beszélünk . Szia Bella . - ölelt meg Sam , majd elsétált az utolsó csomagokkal a kezében . Vissza pattantam az autóba , és már hajtottam is haza . Közben egyszer kétszer hatalmasakat ásítottam . Rápillantottam az órára , amin fél tizenegy volt . Jól elment a nap . Mikor a felhajtónkra álltam , észre vettem , hogy bent még ég a villany .
-Remek . - füstölögtem miközben kiszálltam az autóból . Felnyitottam a csomag tartót , majd nagy nehezen az összes szatyrot felkaptam . Elindultam a bejárat felé , igaz nehézkesen ment , mert alig láttam a sok szatyortól . Nagy nehezen kinyitottam a bejárati ajtót , és a nappaliba "rohantam". Már hallottam a hangokat beszűrődni , ahogy Charlie és Reneé vitatkozik . Nem csalódtam bennük . Mérgesen ledobtam a cuccokat a fotelba , majd ki mentem a konyhába .
-Még is mi dolgod van ott ? - hallottam meg Charlie gúnyos hangját , amint kiabál .
-Már mondtam . Nem ? Figyelsz te rám ? - dörrent rá Reneé Charliera .
-És rám figyel valaki ? - álltam a konyha ajtóba . Mind ketten rám kapták a szemüket , majd vissza fordultak egymással szembe .
-Ne most kicsim . - motyogta Charlie .
-Akkor mégis mikor ? Elegem van , hogy folyton veszekedtek . Elegem van , hogy elhanyagoltok . - fakadtam ki , majd feltrappoltam a lépcsőn . A fordulóba a bal oldali lépcsőn felsuhantam az első emeletre , ami nekem volt kialakítva . Magam mögött hangosan bevágtam az ajtót , és kulcsra zártam . Bele nyúltam a zsebembe a mbilomért , közben kihalásztam egy táskát , és a gardrób felé léptem . A második csengésre fel is vette Jonathan .
-Szia hugi . - köszönt vidáman Jonathan .
-Szia . Figyelj , baj lenne ha ma ott aludnék ? - kérdeztem félősen , és már a bőröndöm cipzárját húztam be .
-Dehogyis . Gyere csak . - nevetett vidáman .
-Köszönöm . Húsz perc és ott vagyok . - kinyomtam a mobilt , majd lementem a földszintre . Anyu és apu még mindig kiabáltak , és csapkodtak .
-Elmentem . - szóltam oda nekik . Felém pillantottak , majd elköszöntek . Mérgesen lépkedtem a kocsim felé . Bevágódtam az ülésre , a csomagokat pedig a mellettem lévő helyre dobtam . Beindítottam a motort , majd száguldottam La Push felé . Ott lakik Jonathan , az unoka bátyám . Charlie nővérének a fia egy ott élő férfihoz ment hozzá . Az ottani törzs neve Quilute .
Az erdő szélsebesen suhant el mellettem , pont mint a gondolataim . Tíz perc telt el , majd megláttam az első La Push-i házakat . Sóhajtottam egyet , majd erősen kémlelni kezdtem a bekötő utat , ahol le kell fordulnom . Szerencsére egy tábla jelezte hol kell lefordulnom , így hamar megtaláltam . Meg álltam Jonathan faháza elött , és leállítottam a motort . Az ajtót becsaptam finoman , és átsétáltam az utas melletti oldali ajtóhoz . Kicibáltam a bőröndöm , és megindultam az ajtó felé . Szerencsére Jonathan már várt , és mosolyogva ajtót nyitott . Jót nevetett szerencsétlenkedésem , majd mikor oda értem , elvette , és fél kézzel megölelt .
-Nahát hugi , régen láttalak . Te aztán meg nőttél . - nézett végig rajtam , miután elengedett . Kinyújtottam rá a nyelvem , majd bementünk a nappaliba .
-Na és mi szél hozott erre ? Gondolom ez nem csak egy udvarias látogatás . - nevetett , miközben a bőröndömet ledobta az egyik kanapéra .
-Tényleg nem . - húztam a számat . Leült az a kanapéra , és megveregette maga mellett a helyet , hogy üljek le . Mint egy jó kislány engedelmeskedtem.
-Akkor mesélj . Hiányoztam ? - vigyorgott szélesen .
-Nagyon . - forgattam meg a szemeimet játékosan .
-Hát most meg sértődtem . - húzta fel az orrát , majd eljátszotta a sértettet . Nem bírtam ki , hogy ne nevessek arca láttán .
-Na jó . Tényleg hiányoztál . - nevettem
-Szerencséd . Na de még mindig nem mondtad el , hogy miért vagy itt pontosan , leszámítva azt , hogy hiányoztam . - vigyorgott ezerrel .
-Csak a szokásos . Anyu és apu hajba kapott , nekem meg az idegeimre mentek . - vállat vontam.
-Aha . Szóval épp szökésben vagy ?
-Mondhatjuk . - nevettem fel .
-Na gyere te szökevény , meg mutatom a szobád . - felkelt és a csomagokkal a kezében a folyosó végére vezetett.
Meg mutatta a szobám , majd magamra hagyott . Mindig ez volt a szobám , ha ide jöttem . Ki mentem a közös fürdőbe , majd gyorsan letusoltam , és pizsamát húztam . Pont mikor vissza értem , akkor kopogott az ajtómon .
-Gyere csak be . - szóltam ki , miközben elraktam a ruháimat . Bedugta a fejét , majd beljebb lépett .
-Na mesélj kis csaj , nincs kedved holnap bulizni egyet? - huppant le vigyorogva az ágyamra . Mellé ültem , és török ülésbe helyezkedtem .
-Hát nem is tudom- fintorogtam -, pontosan hova is kéne menni?. - Érdeklődtem. Egy pillanatra elgondolkodott , majd mosoly jelent meg az arcán .
-Lent a parton , jó időt mondanak holnapra , szóval jössz ? - kérdezte vigyorogva . Azt hittem , ha nem hagyja abba , szét reped az arca .
-Ki nem hagynám . - mosolyogtam én is .
-Rendben , akkor feküdj le , mert reggel korán kell kelni . - felpattant , majd kisétált , de elötte kinyögött egy "szép álmokat".
Befeküdtem az ágyba , majd nyakig magamra húztam a takarót .Annyira izgultam a holnap miatt . Már régen voltam lent La Push-ban , és csak most vettem észre , hogy bizony tényleg hiányzott .Nem telt sok időbe , mire el aludtam . A vásárlás teljesen kimerített .
Másnap arra keltem , hogy valaki rázogat .
-Bella , kelj már fel . - rázogatott hevesen Jonathan . Pislogtam kettőt , majd Jonathant félre löktem , és megfordultam az ágyon.
-Korán van még . - nyafogtam álmosan .
-De hisz már dél van . - méltatlankodott .
-Nem baj . - motyogtam fél álomban . Hallottam , amint nyitódik és csapódik az ajtó . Megkönnyebbülten sóhajtottam fel .
-Te akartad . - mondta , majd hirtelen valami hideget és nedveset éreztem . Azonnal fel ültem , és megláttam a bátyám , hatalmas vigyorral a képén . A kezében egy hatalmas üres vödröt szorongatott . Mérgesen meredtem rá, mire hangosabban röhögni kezdett .
-Tiszta víz lett a pizsamám . - visítottam mérgesen . Kipattantam az ágyból , és a fürdőbe rohantam . Levetettem a vizes holmit , majd a zuhanyzóba léptem . Forró vizet engedtem , és hagytam , hogy ellazuljak . Törölközőbe bugyolálva sétáltam vissza a szobámba . Jonathan ugyan már nem volt bent , de azért siettem . Nem akartam még egy vödör vizet a nyakamba . Kihalásztam egy bikinit , felé pedig fel vettem egy comb középig érő pamut mini gatyát , és egy rövid ujjú csíkozott pólót .Úgy láttam , hogy Jonathan időjóslása bevált . Oda kint hét ágra tűzött a nap . Kerestem egy papucsot , majd vissza siettem a fürdőbe fésülködni . Izgatottan , és kicsit mérgesen siettem le a földszintre , ahol Jonathan egy szál strand gatyában várt . A kezében egy szatyor volt , amibe pokróc , és törölközők voltak . Rá sem nézve kisétáltam az ajtón , majd szem forgatva követett . A part felé ballagtunk csendben , és tervezgettem a bosszút .
-Sziasztok . - hallottam meg Jacob hangját . Jacob a gyerek kori barátom volt .
-Szia Jacob . - köszöntem kimérten . Nem így terveztem , de még mindig dühös voltam a bátyámra . Talán nem rajta kéne levezetnem az idegességemet . Majd bocsánatot kérek tőle , ha a bosszút már kiviteleztem. Oda mentem a többiekhez . Mind egy tábor tűz körül sürögtek forogtak . Ott volt Quil , Paul , Jared , Embry és még pár lány , akiket régebbről ismerek . Érkezésemre mind felnéztek , és elismerő pillantásokkal mértek végig . Leültem egy pad féleségre a tűz köré . Nem is figyeltem ki mellé ülök .
-Mi ez a rossz kedv Bellácska ? - vihogott Embry .
-Jonathan nyakon öntött egy vödör vízzel . - füstölögtem , mire mindenki a hasát fogva nevetni kezdett .
-Nyugi , majd meg bosszuljuk . - kacsintott rám Quil . Nem bírtam meg állni , hogy ne mosolyogjak .
Jacob jelent meg , és egy üveg sört nyomott a kezembe , majd leült mellém . Bambán néztem rá , aztán rám vigyorgott .
-Igyál . - utasított . Undorodva méregettem , aztán vállat vonva bele kortyoltam . Annyira nem is volt rossz .
-Na és mesélj . Hogy hogy itt vagy ? Már nem mintha zavarnál , csak ritkán jársz mostanában erre felé .- magyarázkodott Embry.
-Csak gondoltam meg látogatom Jonathant. - vontam vállat .
-Hű ha kis csaj . - hüledezett Quil a sörömre nézve . - Hamar meg ittad . - kuncogott . Le pillantottam a kezemben lévő sörös üvegre , és döbbenten tapasztaltam, hogy tényleg megittam .
-Kérsz még egyet ?
-Ááá , nem köszi . - tiltakoztam .
-Na ne legyél már ünnep rontó . - dobta felém a sört Embry . Elkaptam , mielött földet ért volna , és ki nyitottam . Bele kortyoltam , s meglepő módon jól esett .
-Nem kéne le itatni szegény Bellát . - jött oda Jonathan .
-Neked ahhoz semmi közöd . - húztam fel az orrom , és azért is még egy nagy kortyot ittam .
-Hűha Jonathan , most meg kaptad . - nevetett Paul . Rá kacsintottam , mire halkan kuncogott .
Dühösen szegezte rám a szemét , majd hirtelen elém lépett és kikapta a kezemből az üveget .
-Nem vagy az anyám , hogy meg mond , mit csináljak .-ugrottam talpra , és dühösen farkas szemet néztem bátyámmal .
-Anyád talán nem , de bátyád igen . - sziszegte .
-Akkor ne akarj nekem meg tiltani semmit . - kaptam ki a kezéből az üveget , és vissza huppantam Jacob mellé.Mindenki az elöbbi kitörésemet hallgatta , és árgus szemekkel figyeltek , mintha nem lenne ki a négy kerekem . Valószínüleg azt hiszik , hogy egy alkoholista vagyok , aki utálja , ha megfosztják a napi adagjától .
-Most meg mi van ? - kérdeztem mosolyogva .
-Semmi . - válaszolták egyszerre .Ezen nevetnem kellett .
-Hé , ki jön fürdeni ? - pattant fel Jacob .
-Én szívesen megyek . - lelkendezett Quil .
-Akkor nyomás . - ugrott talpra Jared is , és mind elszaladtak a part felé . Én ott maradtam Paulal , Embryvel és Jonathannal . A többiek mind a vízbe mentek . Embry szája be nem állt , és folyamatosan nyomta a kezembe a söröket , heves tiltakozásom ellenére .
-Bella ,-súgta oda Embry halkan -, meg vicceljük Jonathant ? - kérdezte cinkos mosollyal . Szélesen elvigyorodtam .
Le hajolt , és elő vett a mellette lévő hűtő táskából egy dobozos sört . Oda nyújtotta nekem , és rám kacsintott . Elvettem a kezéből , és felráztam , hogy Jonathan ne lássa, ugyan akkor eléggé , hogy ki fröccsenjen .
-Héé , Jonathan . - szólt oda Embry .
Jonathan hátra fordult , és kérdőn nézett rá.
-Kérsz egy sört ? -vigyorgott Embry
-Naná .
-Oké . - felém fordult , majd Jonathan felé bökött az állával , és rám kacsintott . Póker arcot vágva fel keltem , majd lassan oda sétáltam bátyám felé . Mit sem sejtve el vette a sört , és meg köszönte . Gyorsan vissza trappoltam , és leültem a helyemre . A pólómat le vettem , mire Paul füttyentett egyet . Mérgesen néztem rá , és azonnal le hervadt a képéről a vigyor . Vissza fordultam Jonathan felé , és pont el kaptam , ahogy nyitja a felrázott sört . Ahogy sejtettük , ki szökött a sör , be terítve Jonathan felső testét , és nadrágját . Mindenki hangos kacagásba tört ki , s mikor meg láttuk mérges képét , még jobban nevettünk . Mindenki a hasát fogva dülöngélt , kivéve Jonathant . Szúrós pillantásokat lövellt felém , aztán gonosz vigyorra húzta ajkait .
-Szóval szerinted vicces vagyok ? - közelített felém lassan . Nevetve fel álltam , majd hátrálni kezdtem .
-Nem ..dehogy is . - próbáltam komoly lenni , de nem nagyon ment . Hirtelen oda futott , és felkapott a vállára , mint egy zsák krumplit . Fejjel le felé lógtam , és ütögetni kezdtem a hátát , hogy tegyen le .
-Arról ne is álmodj . - nevetett , majd a víz felé cipelt .
-Jonathan Black . Ne merészeld . - üvöltöttem , amikor rá jöttem , mit akar csinálni .
-Ugyan miért ne ? Te is viccesnek találtál . - hahotázott alattam .
-Mert vizes lesz a nadrágom , és ez csak kézzel mosható . - háborodtam fel , és erősen kapálózni kezdtem . Minden erőmmel próbáltam szabadulni , de nem ment . Bátyám már a térdig érő vízbe taposott , velem a vállán . Egyre beljebb ment , és a víz egyre mélyült .
-Ne hogy le merészelj tenni . Vigyél ki a vízből most azonnal . - fenyegettem meg .
-Pedig az előbb még azt akartad , hogy tegyelek le .
-De az előbb nem derékig érő vízben álltál .
-Nem baj . Leteszlek , elfáradtam . - adta az ártatlant , majd nagyot lendítve a vízbe dobott . Mély levegőt vettem , mielőtt a habok közé csobbantam volna .
-Ez volt a kedvenc nadrágom . - szitkozódtam , amikor felértem a felszínre . Jonathan a hasát fogva nevetett . Ki használtam az alkalmat , és ki rúgtam alóla a lábait , aztán nagyot csobbanva hátra esett a vízben . Most én nevettem rajta ,és már mindenki hangosan nevetve figyelt minket.
-Te kis bestia . - morcoskodott , miután feljött a víz alól . Én csak rá mosolyogtam , majd ki indultam a vízből elégedetten .Szép volt Bella . -Veregettem meg a vállam gondolatban . Hirtelen valaki megragadta mind két lábamat a víz alatt , én pedig hassal előre bele zuhantam a vízbe . Levegőt venni sem volt időm .
-Jonathan , ha még egyszer a vízbe nyomsz , megfolytalak . - fenyegetőztem , majd ki trappoltam dühösen a partra .
-Nahát , nem szereted a vizet , cica ? - vigyorgott Paul .
-De . Csak akkor nem , amikor a hajam is olyan lesz . Most tiszta göndör lesz . - hisztiztem . Lehuppantam a helyemre , és egy törölközőt csavartam magam köré . Hál' istennek a pólóm meg úszta a vizet . Ki vettem egy sört a hűtő ládából , és kortyolni kezdtem . A továbbiakban mindenki szállingózott haza , és már csak négyen maradtunk .
Az ég teljesen besötétedett , már csak a tábor tűz halvány fényében lehetett látni valamit . Jacob Embryvel beszélgetett , míg én sört ittam , és Jonathannal beszélgettem .
-Bella , hallasz te ? - integetett a szemem előtt .
-P .. Persze . - dadogtam nehezen forgó nyelvel . Nem csodálom , hisz majdnem 15 doboz sört benyakaltam . Minden forgott velem , és a gyomrom fel-le liftezett . Éreztem , hogy futnom kell , ha nem akarom lehányni a velem szemben ülő Embryt .
Hirtelen fel pattantam a helyemről , és a fák felé futottam . Sajnos az első fáig értem el , mert tovább nem bírtam . Az egyik kezem a térdemre raktam , a másikkal a fába kapaszkodtam , hogy ne essek el . Ki adtam magamból mindent , a fiúk meg csak kérdezték , hogy jól vagyok-e , és hogy segíthetnek-e valamibe . A fejemmel nemet intettem . Miután végeztem , megtöröltem a szám , és vissza dülöngéltem .
-Azt hiszem , jobb lesz ha haza viszem Bellát . Alig áll a lábán .
-Jól van . Mi is megyünk , ugye Embry ? - nézett Jacob Embryre . A fiú bólintottam , majd nagy nehezen felállt . A fiúk eloltották a tüzet , a szemetet pedig egy szatyorba gyűjtötték .
Jonathan felkapkodta a földőr a ruhám , és a törölközőket .
-Na gyere te lány . - karolt át , majd vonszolni kezdett . Mivel szédültem , és forgott velem minden , Jonathan pólójába kapaszkodtam .
-Szi..sziasztok . - nyögtem ki .
-Szia Bella . - köszöntek egyszerre , majd a másik irányba indultak . Én Jonathanba kapaszkodva dülöngéltem előre fele . A szemeim kezdtek leragadni . Hirtelen Jonathan megállt , majd a talaj eltűnt alólam . Mikor kinyitottam a szemem ,bátyám mosolygó képével találtam szembe magam.
-Azonnal tegyél le . - tiltakoztam hevesen , mivel újabb hányinger jött rám .
-Nem . - indult el .
-Tudok járni . - makacskodtam nehezen forgó nyelvel . Nem válaszolt , csak előre trappolt , és az erőfeszítés leghalványabb jelét sem láttam rajta , annak ellenére, hogy engem is vitt . Szorosan behunytam a szemem , és mélyeket szívtam a friss levegőből , remélve , hogy nem hányom le Jonathant .
-Megérkeztünk . -tett le a földre . Kicsit megimbolyogtam , amikor a talpam talajt érzett , és ki pattantak a szemeim . Gyorsan Jonathanba kapaszkodtam , és nevetni kezdtem .
-Kicsit mozog a talaj . - nevettem halkan .
-Ennyi sör után nem csodálom . - vigyorgott .Ki nyitotta az ajtót , majd nehezen bevonszolt rajta. A szatyrot ledobta a kanapéra , és behúzott a szobámba . Az ágyam szélére vitt , mire rá huppantam . Jonathan befektetett , és betakart .
-Jóét , Bells .
-Ühüm . - hümmögtem fél álomba , majd hallottam , ahogy az ajtó halkan csapódik . El nyomott az álom , és boldogan sodródtam az álmok világába .

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszett! Szerintem nagyon szépen írsz és nagyon élvezhetően! Siess a következő fejezettel!:D
    Puszi: Kate

    VálaszTörlés
  2. Linkcserében benne vagy? :D Írd meg nálam chatben!

    VálaszTörlés
  3. Szija Kate :)
    Nagyon szépen köszönöm :)Amint tudom , hozom a következőt :)
    Puszi:Trixy

    VálaszTörlés
  4. Szia!Naon jó az oldid és igen,benne vok a banner cserében!

    VálaszTörlés