CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2011. február 7., hétfő

Fontos !!

Szijasztok ! :)

Nos , mint észre vettétek , egy ideje nincs friss . Nagyon sajnálom , és ezért szégyellem is magam :S Nem az öltet hiány ennek az oka , hanem más . Viszont most úgy néz ki , hogy újra tudom folytatni a történetet , viszont attól félek most , hogy már nincs olyan ember , aki olvassa . Arra lennék kíváncsi , hogy ti szeretnétek-e , hogy folytassam ? Olvasnátok megint , ha felkerülne a többi fejezet ? Ez nagyon fontos . Ha nem kapok vissza jelzést , hogy olvasnátok-e , vagy nem , akkor nincs értelme , hogy felrakjam a további fejezeteket . Nem magamnak írom ezt a történetet , hanem nektek :) Szóval a nagy kérdés , olvasnátok tovább ,ha folytatnám ?

Ha lehet , a visszajelzéseket ide kommentbe írjátok meg :) Amint elegendő visszajelzést kapok , hozom is a frisst :) Rajtatok múlik minden .

Puszi nektek , Trixy :)

15 megjegyzés:

  1. Mááár idejee volt tekiis majom...:P

    namáár most told a popóódat a géphez és nagyon gyorsan firkancs valamit, mert ha nem megÖLLEK:D
    jaa és nagyon merem remélni,hogy énfogom legelsőőnek elolvasni..:D

    ugyhoogy: IGEEEEN, kurváára akarok frisst!!!!!!!!

    szeretleek,imáádlak, ágyambaa kívánlak:D
    Szisz voltam, hanetáán nem jöttél vnaa rááxD

    VálaszTörlés
  2. Szia
    én biztos fogom olvasni ha hozol:)
    eddig is olvastam és van időm tudok várni de kíváncsi vagyok a többire:P
    Siess a kövivel és remélem folytatod:P
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. hali
    én tuti, hogy olvasni fogom:)
    pux

    VálaszTörlés
  4. hali én is az előttem szólókhoz csatlakozom:D folytasd nyugodtan, rám számíthatsz;)

    VálaszTörlés
  5. Szia!:)

    Persze hogy olvasnám tovább!:D kíváncsi vagyok a folytatásra:)

    Sok puszit és ihletet!:*

    VálaszTörlés
  6. Szia igen nagyon szeretem a örténetett és várom a frisst :) úgy hogy hajrá :)



    Isabella Cullen

    VálaszTörlés
  7. Persze, hogy folytasd :)
    Nem is kérdés :)
    Várom a frisst :)

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Naná hogy folytasd!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  9. Hi!
    "Honnan Ismered meg a hülye embert? ... A kérdéseiről!"(Anonimus)
    Nanááááá, hogy akarjuk!!!!!!
    Fent van mááár??????
    Erre várok már mióta!
    Imádom az írásodat, izgalmas a történet, gazdag a szókincs, humoros, érdekfeszítő!!!!
    Nagyon jó, és tehetséges író vagy.
    Nem csak ezt a történetet szeretném olvasni tőled, hanem bármi mást is.
    Úgyhogy: Hajrá!!!!!!

    VálaszTörlés
  10. Szia Trixy!
    Mi az a kommment határ ami után hoznál nekünk frisset? Itt 9 ember jelezte, hogy szeretné ha folytatnád, valamint még páran chat-en jeleztek vissza. Szerintem ezen a tízen pár emberen kívül biztos, hogy sokkal többen olvasnák a történeteidet, csak nem írtak neked. Sokan nem írogatnak komikat ismeretleneknek, még ha nagyon tetszik is a történetük. Ha valamit számít én is elolvastam jó pár írást mire elkezdtem komizni. Valamint a csajok rákényszerítettek egy időben a komihatárral. Ha tehetek egy javaslatot, ha feltennél egy friss fejit, lehet, hogy reálisabb képet kapnál az olvasóidról.
    Minden esetre mi kommentelők várunk rád és írásaidra.

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Tegnap találtam rá az oldaladra és nagyon tetszik a történet, nagyon remélem, hogy folytatod.
    Sok sikert hozzá!!

    VálaszTörlés
  12. Sziia!
    Én 100% h olvasni fogom továbbra is !!!! :D
    Szóval hozhatod a kövi fejit mert már nagyon és kváncsian várom ;) :D
    Úgyhogy folytasd leccy :D

    VálaszTörlés
  13. Én megsérült, és szívű, amikor egy nagy probléma merült fel a házasságban hét hónappal ezelőtt, köztem és a férjem. olyan szörnyű volt az ügyet bíróság a válás. Azt mondta, soha többé nem akart velem maradni, s nem szeretett volna többé. Így csomagolni ki a házat, és velem és a gyerekek mennek keresztül komoly fájdalmak. Próbáltam minden lehetőséget, hogy visszakapja után sok koldulás, de minden haszontalan volt, és megerősítette, hogy ő tette a döntést, és soha nem akart látni engem újra. Tehát egy este, amikor jöttem vissza a munkából, találkoztam egy régi barátom, aki megkérdezte tőlem a férjem. Szóval Elmagyaráztam neki mindent, így azt mondta nekem, hogy csak így tudok a férjem vissza, hogy látogasson el a helyesírási leadott DrIgbinovia, mert tényleg működött neki is. Szóval soha nem hittem a helyesírás, de nem volt más választása, mint hogy kövessék a tanácsát. Aztán adta nekem az e-mail címet doctorigbinovia93@gmail.com a helyesírási leadott, hogy meglátogatta. Így a következő reggel küldtem egy e-mailt a címre adta nekem, és a helyesírás követelmények megnyugtatott, hogy én is kap a férjem vissza a két nap. Micsoda fantasztikus kijelentés! Soha nem gondoltam így beszélt hozzám, és azt mondta, mindent, amit kell tennem. Aztán másnap reggel, így meglepő, hogy a férjem, aki nem hívott meg az elmúlt 7 hónapban, hívott be, hogy jön vissza. Milyen csodálatos! Szóval így jött vissza ugyanazon a napon, sok szeretettel és örömmel, és bocsánatot kért az ő hibájából, és a fájdalmat okozott nekem, és gyermekeinket. Mivel ez a nap, a kapcsolatunk már erősebb, mint előtte volt, segítségével DrIgbinovia Szóval konzultálni fogsz kint, ha bármilyen problémája van a kapcsolatot vele, adok 100%-os garanciát, hogy ő segít, akkor is hívják, vagy add neki izé-app +2348144480786 A nagy köszönet Drigbinovia..!

    VálaszTörlés