CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. szeptember 10., péntek

5.fejezet

Nos , sziasztok :D Mielőtt elkezdeném , néhány hozzáfűzni valóm még lenne . Szerintem kicsit rövid lett maga a fejezet . És így vissza olvasva nem valami jó , de majd döntsétek el ti . Mivel beteg vagyok , ezért nem nagyon volt időm , illetve erőm , de jövő héten szinte nulla az esély arra , hogy gépközelbe legyek , ezért gondoltam meghozom most .
A komikkal kapcsolatban még annyit , hogy többet jelezték nekem , hogy nem enged komit írni :S Sajnos ezt én is tapasztaltam . Nem tudom , mi lehet az oka . :S De azért nagyon örültem annak a pár sornak , amit Chat-be írtatok :) Igazán köszönöm annak a pár embernek .
Jó olvasást , és remélem , hogy azért valamilyen szinten tetszeni fog a fejezet .
Nagy baciscuppanos puszi nektek ! (:
Aztán komikat :$:)





/Bella szemszöge/

-Beszélhetnénk ? - kérdezte feszülten .
Mindenki rám szegezte szemét , várva a válaszomat . Jess dühös pillantásokkal méregetett .
Láttam, ahogy mindenki Edward és köztem kapkodja a pillantását .Gyanakvóan néztek minket .
A fenébe , mindenki előtt még sem mondhatom , hogy nem .
Pillantásom újra Edwardra tévedt . Várakozó teljesen nézett rám . Bizonyára másnak úgy tűnt , hogy teljesen nyugodt , de én láttam , hogy öklét összeszorítja . A száját összepréselte , és feszülten méricskélt . Láttam , hogy valamin nagyon erőlködik .
-Miért ? Éhes vagy és én leszek a fő fogás ? - suttogtam magam elé elég halkan ahhoz , hogy más ne hallja - még a mellettem ülő Jessica se - , kivéve az , akinek szántam . Elfojtott egy morgás féle kuncogást magában .
-Persze . - válaszoltam gúnyosan . Edward kifújta az eddig benntartott levegőt , és megkönnyebbült arccal nézett rám . Hátat fordított nekem , és vissza sétált a többiekhez .
-Ti ismeritek egymást ? - suttogta Jessica közelebb hajolva hozzám , közbe végig kitekert nyakkal vizslatta Edward távolodó alakját .
-Hát .. mondhatjuk - grimaszoltam egyet . Az üres tálcámat gyorsan leadtam , az ásványvizemet pedig a táskámba mélyesztettem . Az asztaluk felé néztem , ahol épp Edward és egy szőke hajú vámpírlány veszekedtek .
Felszegett fejjel sétáltam az asztalukhoz , és megálltam Edwarddal szemben .
-Akkor most akarsz beszélni , vagy nem ? - kérdeztem ingerülten . Mindenki oda kapta a fejét , az asztaltól . A szőke hajú vámpírlány mérgesen fújt egyet , és durcásan fonta össze karjait a mellkasa előtt . Rám sem nézve magyarázni kezdett valamit testvérének , de olyan halkan és gyorsan beszélt , hogy semmit nem értettem belőle .
-Igen . De nem itt . - állt fel , miután befejezte a vitát a lánnyal .
-Én is megyek . - ugrott fel izgatottan a fekete hajú lány . Az arca olyan kobold szerű volt .
-Erre semmi szükség Alice . - szólt rá mogorván Edward .
-Akkor is megyek . - makacskodott tovább . Karjait durcásan össze fonta , mint egy ötéves kisgyerek . Már kezdtem azt hinni , hogy menten a földhöz vágja magát , és üvölteni fog , hogy ő akkor is jön .
-Akkor gyere . - indult el Edward . Alice boldogan mosolygott , majd egy gyors csókot adott párjának . Eltáncolt Edward után , közbe megragadta a kezem , és maga után kezdett húzni . Hideg érintésétől kissé össze rezzentem , de nem húztam el a kezem . Olyan kedvesnek tűnt ez a lány , hogy nem lett volna szívem hozzá , hogy megbántsam .
Edward a parkoló felé vette az útirányt . Mikor már azt hittem , hogy itt fogunk beszélgetni , Edward könnyedén átsétált a parkolón és a suli melletti kis parkba vezetett minket . Alice fürgén próbálta tartani vele a tempót , de elég nehezen ment neki , hogy közbe még engem is cibált maga után .
-Oké . Most pedig elmondanád , hogy mégis honnan tudod ? - fordult velem szembe Edward . Mogorván nézett rám .
-Nem mindegy ? Lényeg , hogy tudom és kész . - téptem ki a kezem Alice kezei közül . Szomorúan nézett rám , amit nem tudtam hova tenni . Kezeit gyorsan háta mögé rejtette , és a földet kezdte nézegetni .
-De mégis honnan tudod ? - sziszegte összeszorított fogai között .
Egy percre elgondolkodtam . Most mondjam el , vagy ne ? Nem tudom , hogy jó ötlet-e . Jake tuti , hogy kinyír . Viszont ha nem mondom el , az is lehet , hogy Ők nyírnak ki .
-Nem tudom , hogy elmondhatom-e ... - rágcsáltam alsó ajkam .
Edward felvonta szemöldökét , és értetlenül bámult rám .
-Annyi nem lenne elég , ha megígérném , hogy senkinek nem mondom el ? - tettem fel a kérdést . Végül is , így mindenki jól jár. Főleg én .
-De , elég lenne . Csak kíváncsiak vagyunk , hogy honnan tudod . -nézett rám kérlelően . Aranybarna szemeit valósággal bele fúrta a szemeimbe . Hiába próbáltam elfordítani a fejem , egyszerűen a testem megtagadta a parancsot .
-Nem ti vagytok az egyetlen misztikus lényeg itt . - kotyogtam ki kábán .
Edward és Alice a mondatomra össze néztek . Kíváncsian pislantottak felém .
-Ezt hogy érted ? Van itt más vámpír is ? - szólalt meg Alice most először , mióta kijöttünk .
A francba , ezt nem úszom meg .
-Nem . Nincsenek itt vámpírok - csóváltam meg a fejem .
-A barátom , jobban mondva egy vérfarkas a szerelmem . - magyarázkodtam .
Mindketten felszisszentek , és undorodva néztek rám . Nem értem miért . Elvégre nem Jake a vérszívó , aki embereket öl .
-Te egy kutyával jársz együtt ? - kérdezte megvetve Edward .
-Neked ahhoz mi közöd van ? Tudtommal Ő nem öl embert , mint ti . - kiabáltam kikelve magamból .
Amint kimondtam a sértő szavakat , az arcuk fájdalmasan eltorzult . Láttam a szemükben csillogó bánatot . Hirtelen olyan bűntudat fogott el , amilyen még soha ezelőtt .
-Én ...
-Igazad van . Sajnáljuk . Felejtsd el . Nem fogunk senkit bántani , ha megígéred , hogy meg őrződ a titkunkat . - intett le Alice .
Egy aprót bólintottam a fejemmel , aztán hallottam , ahogy mindketten lassan visszaindulnak az iskola felé .
Ügyes voltál Bella , ezt szépen elszúrtad . - gratuláltam magamnak , közbe már hátba is veregettem magam .
Egyedül álltam a suli melletti parkban , és gondolkoztam . Talán nem volt szép , amit mondtam nekik , de ez nekem miért okoz bűntudatot ? Hisz nekem ők senkik . Nem kell velük sem kedvesnek , megértőnek lennem . Nem ismerem őket , és ami azt illeti , soha nem is akarom megismerni őket .
Bosszúsan fújtam egyet , és visszaindultam a suli parkolójába.Elég kihalt volt az egész parkoló , már csak egy két kocsi állt bent .
Megindultam a kocsim felé , közbe kikerestem a kulcsot a zsebemből . Amint kellő közelségbe értem vele kiriasztottam , és nagy lendülettel vágódtam be a volán mögé . A táskámat az anyós ülésre dobtam , és már indítottam is az autót . Kihajtottam a főútra , és padlógázt adtam . A fák szélsebesen suhantak el mellettem .
Beszélnem kell Jake-el . Nyilván való , hogy a vámpírok akikről múltkor beszélt , és Edwardék egy és ugyan azok . Különben , hogy lehetne megmagyarázni , hogy még életben vannak ?
Tíz perc után beértem La Pushba . Nagyából tudtam , hogy hol lakik Jake , de nem voltam benne biztos . Kicsit vissza vettem a sebességből , így már csak kilencvennel hajtottam a rezervátumba . A sarkon megpillantottam egy kis boltot . Egyből beugrott , hogy jó helyen vagyok . Felhajtottam az utcán , és a végén álló kis piros faházig vezettem . Amint leállítottam a motort , kipattantam a kocsiból , és szinte futó lépésben indultam meg a házig .
-Bella . - kiáltott fel boldogan Jake , amikor meglátott . Nagy mosollyal az arcán futott felém az ajtóból . Mikor oda ért hozzám , egy gyors csókot nyomott ajkamra . Boldogan viszonoztam a csókot . Jake a derekam köré csavarta hatalmas karjait , és szorosan magához húzott .
-Hiányoztál . - suttogta a fülembe , miután elengedtük egymást . Elmosolyodtam , és szorosan hozzá bújtam . Egy halk torok köszörülés jött az ajtó felől . Azonnal szétrebbentünk , és oda kaptuk a fejünket . Billy az ajtóban ült a kerekes székében , és felénk mosolygott .
-Szia Bella . Rég láttalak . - biccentett felém .
-Szia Billy . - mosolyogtam félősen .
-Na de mesélj . Mi szél hozott erre ? - kérdezte Jake .
-Beszélnünk kéne . - rágcsáltam az ajkam . Jake pár percig még méregetett , majd megragadta a kezemet , és a part felé vonszolt . Csendben sétáltunk egymás mellett , kéz a kézben . Hallani lehetett , ahogy a víz mossa a partot . Néhány sirály repkedett a tenger felett , s alkalmanként lecsapott a vízre . Az égen gomoly felhők gyülekeztek . Az idő hideg volt , a fagyos szél csípte az arcomat . Fázósan bújtam közelebb Jake-hez , aki azonnal átfogta derekamat , és szorosan maga mellé húzott . Közelsége jóleséssel öntött el . Elégedetten sóhajtottam fel .
A csend egyre csak nőtt köztünk . Egyikőnk sem tudta , hogy kezdjen bele a mondandójába . Mégis kíváncsi voltam , hogy miért hallgatta el előlem , hogy Edward "családját" nem ölheti meg. Vagy ha tévedek , akkor szólnom kéne , hogy vámpírok vannak a városban .
Hirtelen valami olyan logikus dolog jutott eszembe , amit eddig észre se vettem . Valószínüleg azért , mert váratlanul ért Cullenék érkezése . És épp ez az , ami furcsa , és szokatlan . Elvégre Cullenék vámpírok . A vámpírok köztudottan embereket ölnek . De ők olyan mások . A szemük színe sem stimmel , és iskolába járnak . ISKOLÁBA , ahol majdnem ezer ember van , de Ők mégsem támadnak rá egyetlen emberre sem . Ez elég bizarr . Amit eddig hallottam a vámpírokról , az nem volt éppen kellemes . Undorító szörnyetegek , akik nem törődnek az emberi élettel .
-Jake . Miért nem mondtad el nekem ? - kérdeztem kíváncsian , közbe végig a szemébe néztem. Megálltunk a parton , és szembe fordított magával . Kíváncsian pásztázta az arcomat .
-Még is mit ?
Oké . Akkor játszunk .
-Tudtad , hogy vámpírok vannak a városban ? - húztam fel a szemöldököm , és rémült arcot vágtam . Jake leesett állal nézett engem , aztán gyorsan az erdő felé kapta a fejét , veszély iránt kutatva .
-Ezt még is miből veszed ? - nézett rám kérdően . Még mindig éberen pásztázta az erdőt .
-Találkoztam velük . - jelentettem ki halál nyugodtan . Jake szemei kétszeresére nőttek , és úgy nézett engem , mint aki teljesen bolond . Végig nézett rajtam , és megkönnyebbülten sóhajtott fel . Gondolom valami sérülést kereshetett .
-De .. hogyan ? Mikor ? És hogy lehet , hogy életbe hagytak ?
-Nyugi már . Mindjárt szívrohamot kapsz . - nevettem el magam . Szemei össze szűkültek , és dühösen nézett rám .
-Szóval . Még mielőtt szívinfarktust kapnál , felvilágosítalak , hogy élek . Egy karcolás sincs rajtam . Ami pedig a találkozást illeti .. a Forksi gimibe járnak . Igen , járnak . Mert nem egyedül van . Öten vannak . De .. olyan furcsák . Nem tűnnek kimondottan veszélyesnek . Mármint , vámpírok . De .. a szemük nem vörös , hanem furcsa arany színű . Lehet , hogy csak kontakt lencse , nem tudom . Viszont egész nap senkit nem bántottak . Ez még is csak furcsa , nem gondolod ? - folytattam . Láttam , amint hitetlenkedő arca átváltozik , és szemeiben a felismerés csillan meg . Arca is megváltozott . Rémült arckifejezése teljesen eltűnt . Oké , ez furcsa .
-Cullenék . - nem kérdezte , hanem kijelentette . Tehát ismeri őket . De még is honnan ? Lehet , hogy múltkor még se képzelődtem .
-Róluk beszéltél , igaz ? - néztem barna szemeibe . Válasz kép aprót bólintott , és apró csókot nyomott ajkaimra .
-De .. én nem értem . Elmagyaráznád , hogy még is mit jelent az , amit a telefonba mondtál ? Hisz vámpírok . Akkor miért nem ölhetitek meg őket ? - hadartam el gyorsan . A mondat végére teljesen kifogytam a levegőből , így egy hatalmas és mély lélegzetet kellett vennem , hogy egyrészt lenyugodjak , másrészt ne ájuljak el az oxigén hiánytól . Jake megfogta a kezem , és ismét elindult . Készségesen követtem , és igyekeztem nem kényszeríteni a válaszadásra . Hosszú csend után végre ajkai elnyíltak , és beszélni kezdett .
-Ez nagyon régen történt . Az Őseink fedezték őket fel . Éppen vadásztak . Persze , mi akkoriban még csak ketten , maximum hárman voltunk egy falkában . Mindenki felkészült a támadásra , és elindultak feléjük . Ám furcsa mód nem egyedül voltak . Öten voltak , és épp egy Őz fölött hajoltak . Az őseink szerződést kötöttek velük , mert váltig állították , hogy Ők mások . Nem ölnek embert . Mivel többen voltak , így csak annyit tudtunk tenni , hogy szerződést kötünk velük . Ha nem lépik át a határunkat , és nem ölnek embert , békén hagyjuk őket . Amennyiben megszegik a szerződés bármely pontját , a békének vége . Azóta többen lettek . Ha jól tudom , most heten vannak . Igen furcsa . Tudtommal a vámpírok vagy egyedül , vagy egy társsal vannak . Ők az elsők , akik heten vannak . Ami a szemüket illeti , valoszinüleg azért más színű , mert más életmódot folytatnak . - mesélte Jake . Tátott szájjal hallgattam . Az egész annyira bizarr volt . Vámpírok , akik nem ölnek embert . Ez aztán a furcsa .
-És ezt miért nem mondtad el ? - néztem rá kérdően , miután megemésztettem a hallottakat .
-Nem tűnt fontosnak . Azt hittük , hogy csak átutazóban vannak . De tévedtünk . Valószínüleg itt lesznek még 3-4 évig . - húzta a száját . Olyan aranyos ilyenkor .
-És az sok ?
-Eléggé . Ráadásul olyan büdösek . - fogta be az orrát színpadiasan . Nem bírtam tovább , és hangosan is felnevettem .
-Szerintem mennyünk vissza . - ajánlottam a lehetőséget , miután nevetésem csillapodott . Bólintott egyet , majd megfordultunk , és vissza siettünk .
-Sam itt van ? - jutott eszembe hirtelen .
-Azt hiszem . Mindig itt van . Jonathan le se tudja magáról vakarni . Olyan , mint a kullancs . - nevetett fel .
Csúnyán néztem rá , mire a nevetés a torkára forrt .
-Az én barátnőm nem kullancs . - húztam fel az orrom , és sértetten indultam előre . Kezemet kitéptem a vasmarkai közül .
-Héé , várj már . Nem úgy értettem . - futott utánam . Magamban mosolyognom kellett .
Nem feleltem , csak vágtattam előre . Jake az út hátra lévő részében szabadkozott , hogy nem úgy gondolta , ne haragudjak , és stb . Néha már olyan képet vágott , hogy megsajnáltam , és majdnem "megbocsátottam " neki .
-Bella . Tényleg ne haragudj . Én csak vicceltem . Hisz én is szeretem Sam-et . -kért bocsánatot vagy ezredszerre . A karomnál fogva vissza rántott , így arcunk már csak pár centire volt . Éreztem kellemes leheletét . Jake észre vehette a változást , és apró csókot nyomott ajkaimra . Az agyam teljesen kiürült , és már teljesen el is felejtettem , hogy most tulajdon képen dühös vagyok rá . Újabb csókot kaptam , de ezúttal amikor éreztem , hogy el akar távolodni bal kezemet a nyaka köré csavartam , és vissza húztam . Nyelvemet érzékien végig húztam alsó ajkán , mire elnyíltak azok . Nyelvünk őrült táncot járt , közbe Ő sem tétlenkedett . Kezeit a gerincem mentén lassan húzta lefelé , majd megállapodott a fenekemen . Kissé megemelt a fenekemnél fogva , így gyorsan lábaimat csípője köré kulcsoltam . Jobb kezemmel végig simogattam izmos felső testét . Zihálva kapkodtam levegő után , így kénytelenek voltunk elválni a másik ajkaitól . Jake még egy utolsó puszit nyomott számra , közbe mosolygott .
-Ez azt jelenti , hogy megbocsátasz ? - zihált Ő is , és ismét csókot akart adni , de én ravaszul elmosolyodtam , és kipattantam a karjaiból .
-Héé , most meg mi van ? - kiabált utánam szét tárt karokkal . Aprót kuncogtam , közbe besiettem Jonathan házába . Kopogás nélkül nyitottam be . Halkan becsuktam magam mögött az ajtót , és a nappaliba indultam . Mint sejtettem , Sam bent volt . Épp Jonathan ölébe ücsörgött , és falták egymást . Úgy terveztem , hogy kivárom , amíg végeznek , de nem számoltam azzal , hogy ennyivel nem érik be . Bátyám hanyatt döntötte a kanapén , közbe egyetlen percre sem szakították meg a csókot . Egyre jobban bele melegedtek , amit már nem nagyon bírtam nézni . Hallottam , ahogy a bejárati ajtó csapódik .
Tehát megjött Jacob . Ideje szétválasztani a turbékoló gerle párt .
-Khm .. - köszörültem meg a torkom . Mindketten ijedten kapták a fejüket felém . Mikor meglátták , hogy nincsenek egyedül , azonnal szétrebbentek . Bátyám lemászott Sam-ről , és megköszörülte a torkát .
-Úr isten . Bella , te mit keresel itt ? - kiáltott fel zavarában barátnőm . Ő is ülő helyzetbe tornázta magát , közbe haját megigazította , és a pólóját lejjebb húzta .
-Kopogásról hallottál már ? - mérgelődött melák bátyám .
-És ti az ajtóról ? Nem szoktátok bezárni ? - kérdeztem válasz helyett . - És igen , én is örülök neked Sam . - mosolyogtam . Barátnőm fülig pirult , és gyorsan Jonathan mellébe fúrta paradicsom piros buksiját .
Jake jót derült mellettem . Leültem velük szembe , Jake pedig mellém . Úgy gondoltam , hogy most már megbocsáthatok neki , így az ölébe fészkeltem magam . Először kicsit meglepődött , de nem tiltakozott . Gonoszan elvigyorodtam , és rákacsintottam .
-Nők , ki érti őket ? - mondta két csók között .
-Héé , mi is itt vagyunk . - háborodtunk fel a kijelentésére Sam-el egyszerre .

A délután többi részében Samel beszélgettem . Elmesélte , milyen az új suli . Azt mondta , kicsit kilóg a sorból , mert az összes oda járó gyerek rezervátumi . De amint találkozott a falka tagokkal , megkönnyebbült . Persze suliból az első dolga az volt , hogy ide jön .
-Úr isten . Mennyi az idő ? - sikkantott fel hirtelen barátnőm .
-Hat óra lesz . Miért ? - kérdeztem .
-Jesszus . Ma még otthon sem voltam . Anyuék tuti kinyírnak . Mennem kéne . - pattant fel idegesen Jonathan öléből . Ekkor jutott eszembe , hogy bizony ma még én sem voltam otthon . Bár elég nagy rá az esély , hogy még nincs otthon senki .
Gyorsan elköszöntünk a fiúktól , és rábeszéltem Sam-et , hogy majd én haza viszem . Mivel reggel Jonathan hozta el , így csak gyalog tudna haza menni . A fiúk is elindultak járőrözni .
Hazáig jobban bele melegedtünk a beszélgetésbe , tudván , hogy nincs figyelő közönségünk .
-Hát , akkor én most megyek . Este jössz akkor La Pushba ? - csillantak meg a szemei . Este állítólag valami buli lesz lent a parton . Nem volt sok kedvem menni , de nem akartam megbántani .
-Ahha . Akkor majd ott találkozunk . Akkor szia . - köszöntem . Sam elsétált a bejárathoz , közbe én is kihajtottam a Főútra .


Mint sejtettem , nem volt otthon senki . Gyorsan felsiettem a szobámba , és ledobtam a cuccomat . Hanyatt dőltem az ágyon , és fáradtan nézelődtem ki az ablakon . Eszembe jutott az , amit Alice és Edward fejéhez vágtam , teljesen jogtalanul . Megbántottam őket , és ez miatt bűntudatom volt . Eszembe jutott Alice szomorú arca . Ahogy kitéptem kezem az övéi közül .
Úr isten , Bella . Elment az eszed ? Gondolkozz már . Vámpírok . Elfelejtetted ? Nincs érzésük . Valószínüleg már el is felejtették az egészet . - szidtam magam . Nagyot sóhajtottam , és felvakartam magam az ágyról . Elindultam a fürdő felé , hogy készüljek az esti bulira .
*.*
Másnap kissé álmosan keltem . Az esti buli elég jóra sikeredett .
Mindenki önfeledten szórakozott , nevetgélt , és beszélgetett . Régen voltunk már így együtt . Persze Charlie és Reneé szóvá is tette , hogy mostanában feltűnően sokat vagyok otthon . Kicsit furcsán vette ki magát az egész , mert úgy hangzott , mintha zavarnám őket .
A megjegyzéseit elengedtem a fülem mellett , és nem törődtem apám zsörtölődéseivel .

Miután elvégeztem reggeli teendőimet a fürdőben gyorsan valami gönc után matattam a szekrényemben .
Végül egy fekete feszülős csőnadrág , illetve egy elég dekoltázsos topp mellett döntöttem . Mellé egy hosszított szárú szürke tornacsukát húztam . Gyorsan vissza siettem a fürdőbe , és a hajamat megfésültem , majd kissé bele túrtam , hogy kinézzen valahogy . Még feltettem egy minimális sminket , aztán a szobámba loholtam vissza . Felvettem a kiegészítőket , majd megragadtam a táskámat , és a telefonomat .
Mivel késésbe voltam nem maradt időm reggelire . Gyorsan lekaptam a kabátomat a szék támlájáról , és kisiettem a garázsba . Bepattantam az én imádott kocsimba , és már indítottam is. Szerencsére tíz perc múlva már a parkolóban köröztem valami üres helyet keresve . Végül az épülettől legtávolabbi sarokban megpillantottam két üres helyet egymás mellett . Gyorsan beparkoltam az egy helyre , majd kivágódtam az autoból . Szerencsére még volt negyed órám az első csengetésig , így nekidőltem az autómnak , és néztem , ahogy a diákok ellepik az iskolát . Hirtelen megpillantottam az ezüst Volvot , amint helyért kutatva köröz a parkolóban .
Istenem , mond hogy nem ! -fohászkodtam magamban .
Imáim sajnos süket fülre találtak , ugyanis a Volvo a mellettem lévő helyre parkolt be . Mind az öten kiszálltak a kocsiból , majd a szőke lány megindult a suli felé , a nagydarab barátja pedig követte . Tudomást sem vettek rólam . Vissza pillantottam a Volvó fele , ahol Alice épp barátja karjaiba simult . Edward unottan nézelődött körbe , majd mikor felém fordult , pillantásunk összefonódott .
Homloka ráncokba szaladt , és összeszűkített szemekkel figyelt . Gyönyörű aranybarna szemei nem engedték el a pillantásomat .
Hirtelen eszembe jutott , amit tegnap vágtam a fejükhöz . Újra hatalmába kerített a bűntudat .
Gyorsan elkaptam a fejem fürkésző tekintete elől , így megszakítva a szemkontaktust .
Oké Bella , menni fog . Mély levegő , és indulj . - biztattam magam , de valahogy nagyon nem akaródzott mennem .
Végül a lábaim akaratomon kívül megindultak , és megkerültem a kocsimat előröl . Lassan battyogtam feléjük , közben igyekeztem kerülni a tekintetüket . Végül megálltam kellő távolságra Alice előtt , és felnéztem rájuk . Alice boldogan mosolygott rám . Látszólag arra vártak , hogy mondjak valamit .
-Sziasztok . - motyogtam félénken .
-Szia Bella . - somolygott Alice .
-Szia . -Edward .
-Helló . - nyögte ki Alice barátja .
-Mit szeretnél ? A szemünkre vetni olyan dolgokat , amikről nem tehetünk ? - kérdezte gúnyosan Edward .
Fájt , ahogy beszélt velem , holott tudtam , hogy nagyon is megérdemlem .
-Nem . Épp ellenkezőleg . Bocsánatot szeretnék kérni a tegnapi miatt . - néztem a cipőm orrát . Alice boldogan felvisított , és lassan megölelt .
Oké , ez furcsa . - morfondíroztam magamban , miközben tétovázva vissza öleltem .
Teste kőkemény , és jéghideg volt . De nem ez volt benne a furcsa , hanem az , hogy még kimondottan is jól esett az ölelése . És ami a legfontosabb az -az , hogy megnyugodtam , hogy nem haragszanak rám .
Alice válla fölött láttam Edward kitágult szemeit , és az ismeretlen fiú halvány mosolyát .
Miután kiöleltük magunkat elengedtük egymást , majd Alice boldogan bújt vissza a fiú karjaiba.
-Ez akkor azt jelenti , hogy nincs harag ? - mosolyogtam félénken .
-Hát .. nem is tudom . - vakargatta az állát Edward .
-Ne legyél már ilyen haragtartó . - szidta meg Alice .-Természetesen nincs harag . - tette hozzá .
-Én , csak azért mondtam , mert dühös voltam . És , akkor még nem tudtam , hogy állatokon éltek . - suttogtam halkan .
Mind a hárman leesett állal és kitágult szemekkel bámultak rám .
-Te ezt honnan tudod ? - suttogta a fiú . Azt hiszem , így fogom nevezni , amíg nem tudom meg a teljes nevét .
-Hosszú . És nem lényeges . - legyintettem .
-Figyelj csak Bella -húzott a suli fele Alice , a fiúk meg követtek minket -, mit szólnál hozzá , ha elmesélnénk néhány dolgot rólunk ? - lelkesedett be . A fiútól egy szúrós pillantást kapott , de nem foglalkozott vele .
Az ötlet igen érdekes volt , és valahogy nagyon csábított is . Igazából kíváncsi voltam . De ha ezt Jake megtudja ..
-Rendben . - álltam meg a bejárati ajtó előtt . Alice vidáman tapsikolni kezdett .
-Akkor mondjuk ma délután ?
-Hol ?
-Mit szólnál , ha eljönnél hozzánk ? - kérdezte félősen .
Oké , öt vámpírral egy helyiségben . Ez eléggé ijesztő . Bár , csak nem olyan hülyék , hogy megszegjék a szerződést .
-Megbeszéltük . - bólintottam rá . Alice még jobban pattogni kezdett .
-Remek . A többit majd még megbeszéljük később . Addig is szia . - puszilt arcon , majd kézen ragadta a fiút , és elsietett a tesi terem felé .

1 megjegyzés:

  1. hali.
    azt mondod nem lett jó? Sajnálom, de nekem tetszett:)
    siess a kövivel!
    pux

    VálaszTörlés